*Lucy*
Běžela jsem na autobus, který mi ujel před nosem. Bylo mi to celkem jedno, aspoň jsem mohla jít domů pěšky a vydýchat ho.
,,Ahoj,'' ozvalo se za mnou. Prudce jsem se otočila. Myslela jsem, že je to Harry, ale byl to Jack, což mě potěšilo. Alespoň přijdu na jiné myšlenky.
,,Ahoj, Jacku,'' odpověděla jsem mu a usmála se na něj.
,,Kampak máš namířeno?'' vyzdíval. Ani mně to nevadilo, těšila mě jeho přítomnost.
,,No, jdu domů. Autobus mi ujel před nosem. Ty bydlíš poblíž?'' vrtalo mi hlavou, proč jde se mnou a nebo kde se tady objevil.
,,Jo, bydlím u pošty a ty?'' zářivě se usmál.
,,Já bydlím kousek za poštou. Jdeme stejným směrem, to je fajn,'' řekla jsem mu a v tom mi zapípal mobil. Vyndala jsem ho z kapsy.
,,Zapomněla jsem si vypnout data, sakra,'' zanadávala jsem. Jack se na mě nechápavě podíval, rozesmála jsem se.
Teress: Nechceš jít ven? Docela se nudím :D
Lucy: Jdu teprve domů, pak se musím učit. Dneska ne, promiň :(
Jack mě doprovodil domů, bylo fajn si s ním povídat. Řekl mi toho o sobě docela hodně a já jemu také. Řekl mi i věci, které nikdo nevěděl, což mě těšilo. Zná mě den a už mi věří. Určitě to bude skvělý kamarád. Doufám!
Doma jsem si lehla na postel a učila se. Poté jsem chvilku spala, protože mě celý den zmohl.
,,Harry, kdyby se mi něco stalo, miloval bys mě i tak?
,,Co to říkáš za nesmysly, Lucy? Jasně, že ano. Miloval jsem tě, miluju tě a milovat tě budu.''
,,Harry, já... mám problém, je to špatné.''
,,Vzpomínky? Sakra, co jsem měla za problém!! Chci si vzpomenout!!'' zakřičela jsem. Lehla jsem si znovu, zavřela oči a zkoušela si vzpomenout, ale nešlo to.
*Jack*
,,Děkuji ti za doprovod, Jacku, jsi milý,'' poděkovala mi a svými zářivými zuby se na mě usmála. Už mi nepřišla tak smutná, jako když jsem ji pozdravil. Bylo to s ní moc skvělé, Lucy se mi hned líbila.
,,Maličkost. Tak zítra ve škole, ahoj,'' zamával jsem ji a úsměv oplatil.
Zazvonil mi telefon.
,,Co ta chce?!'' řekl jsem si pro sebe, když se mi na displeji objevilo jméno Kate.
,,Co chceš?''
,,Jacku? Proč jsi naštvaný vždy, když ti volám?''
,,Už by sis měla uvědomit, co jsi mi udělala. Podvedla jsi mě a ještě jsi mi lhala, jak mě miluješ. Už si vzpomínáš?''
,,Už jsem se ti omluvila nejméně milionkrát, tak už mi odpusť, prosím!''
,,Proč mi sakra pořád voláš?!''
,,Jacku, vždyť já tě vždycky milovala a ty to víš...''
,,Už mi nevolej, nemám na tebe čas a ani náladu, nazdar!!
_____________
Nová část je na světe, děkuju za všechno♥
xx Vall
ČTEŠ
Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)
FanfictionKdyž se Lucy probouzí v nemocnici, vůbec nic si nepamatuje. Postupem času si začne vzpomínat na svoji rodinu a kamarády. Ale co její přítel Harry? Vzpomene si na něj vůbec? Jak to bude pokračovat s jejich láskou? Je to můj první příběh, prosím, be...