Г.Т.Л
Здравейте,казвам се Лидия Хоклин .На 16 години ,живея в малко градче , в Атлант.Нямам много приятели,затова цялото лято прекарвах в къщи,а ако изляза ще е за 1 час,защото мама не ми дава до по-късно...
Имах сестра ,която се казваше Кора ,тя беше на 16 и се занимаваше с наркотици.Лекарите казаха че е починала от свръх доза,но аз знам че не е вярно,тя продаваше дрога, но не
опитваше.След смъртта й ,мама ме постави на самостойно обучение ,но ето че 3 години по-късно ,по новините се съобщи ,че премахват самостойното обучение.Имам и по-голям брат ,който живее с баща ми.Той и тате напуснаха след смъртта на сестра ми.При развода аз останах при мама ,а Дерек(брат ми) -при тате.Майка ми се казва Мелиса,а тате-Джордан.
Е,в момента пътувам в колата към училище и слушам музика...
.............пред училище........
Мелиса:Е,мила оставям те,и да не забравиш остани невзрачна ,след училище веднага в къщи -каза го с доста строг тон,все едно ако се запозная с някой ще е края на света.
Аз:Добре,мамо не вярвам някой да ме забележи ,така че не се притеснявай-казах и тръгнах към училище ,бях развълнувана ,имам програмата затова ще тръгна към първият час,а той е-Биология.Облечена съм в бяла рокля на цветя и коса вързана на кок.
Г.Т.С
Здравейте ,казвам се Стайлс Стилински .На 17 години.Живея с баща ми в малко градче в Атланта.Не познавам майка си ,тя ни е изоставила веднага щом съм се родил,и с право.Аз не съм обикновено момче.Аз съм върколак ,уча в училището "Риид"(всъщност това е единственото училище наоколо.)Градчето е единственото място където съм в безопастност .Има ловци който искат да заловят всяко свръхестествено създание,но най-много искат баншитата и върколаците.Според слуховете в училището ,ще учи банши.В града има глутница ,която иска да я намери и залови ,а аз ще им помогна...Глутницата се състой от 2-ма върколаци(Алфа и Бета)1 лисица и 1 вълко-койот ,а именно -Скот,Лиам,Кира и Малия .Искам да им помогна ,защото ако предадем баншито ,може да ни оставят намира.Разбрах ,че ще е нова в гимназията ,аз уча там от 3 години ,затова намирането ще е лесно...
......В училището.....
Докато вървях към първия час-Биология ,се блъснах в някой,като се обърнах това беше ...
Здравейте!Дано да ви е харесала първата глава.Лично на мен това ми е първата книга .Съжалявам ако има правописни грешки.Интересно в кой ли се е блъснал Стайлс ,в Лидия или в някой друг ?Ще разберете в следващата глава .Изразете мнението си в коментарите .Чао за сега!!!
П.С -на снимката са Лидия и Стайлс...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who am I?
RastgeleЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....