-Как така-Хари стана и започна да се доближава,доби притеснено възражение ,започнах да отстъпвам назад-Лидия какво видя?
-Аз видях те на бесилото-едва преглътнах последната дума,той не каза нищо а просто излезе от стаята ,до тук с нормалния колеж .След 3 дни започва колежа ,имах три дни да се подготвя,но нямах време за това .
След 3 дни.....
Вървях по една гора ,не виждах нищо ,не чувах нищо,не усещах нищо,само празнотата ,нищо друго само едно -усещах мрака в себе си,усещах гнева ,който ме застигаше ,не можех да контролирам тялото си,движех се насечено ,бях в кръв .Пред мен се появи огледало с дървена рамка ,когато се погледнах ,аз изглеждах като Кървавата Лейди ,какво става?Започнах да тичам в гората ,нищо не виждах ,спъвах се ,удрях се ,накрая се озовах пред стара сграда ,исках да я заобиколя ,но нещо в нея ме привличаше ,може би любопитство или какво има вътре.Влязох почнах да я разглеждам ,навсякъде имаше картини на малко момиче с кукла в ръка ,когато стигнах до последната картина тя беше със семейството й ,но очите на майката и на бащата бяха задраскани в формата на хикс,чух дращене зад себе си ,обърнах се и..
Събудих се обляна в пот ,но не бях в колежа ,нито в гората ,нито в сградата ,аз бях в....
Здравейте ,това е новата глава!Дали Лидия найстина се е събудила?Помислете над този въпрос до следващата глава!Чао от мен!
VOUS LISEZ
Who am I?
AléatoireЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....