г.т.л
Вече един месец съм извън Атланта,вече един месец се боря с това което преживях и разбрах,вече един месец се опитвам ,да го забравя,вече един месец искам да стана нов човек,но в главата ми е само той,той и факта ,че ми показа истината за самата мен.Вече един месец ,се чудя къде съм ,не мога да се забавлявам ,защото съм изпълнена с мъка,но и с малка надежда,че е станала някаква грешка.Днес реших да отида на плажа ,когато отидох се сетих за първата ни среща,когато той се правеше на "лошото момче",от окото ми се стече една самотна сълза,но бързо я избързах .Тогава се сетих за човека ,който ме спаси от това Айзък ,да ме убие,исках да го видя и точно днес щях ,да се срещна с него,пожелах го ,но нищо не стана ,тръгнах към плажната ивица,когато видях Стайлс.Какво правеше той тук?Сигурно ме е надушил ,тръгнах да бягам ,но той ме хвана и ме спря.
Стайлс:Лидия ,искам да ти обясня-гледах го право в очите,толкова исках да го прегърна ,да го целуна ,но се сдържах
Аз:Стайлс видях го със собствените си очи ,ти се натискаше с Малия
Стайлс:Не аз се натисках с нея
Аз:Как така?-какво още не знам
Стайлс:Да седнем някъде
Отидохме и седнахме на един камък.
Стайлс:На деня на завършването....
......................................................................1 месец по-рано..................................................................................
Г.Т.С
Всеки ден сънувам един и същи сън .Аз съм в гора и виждам себе си в някакво огледалото и не ,не е огледалото на същноста ,виждам своята лоша част,своята част на демон.Всяко живо същество има своя демонична част,която може да се отдели от теб ,при странни обстоятелства.Та аз съм в гора и виждам себе си като демон,изведнъж пред мен се появява Лидия ,но не милата ,добра Лидия ,а лошото и аз и нейната лоша част застава до моята демонична част,такъв сън е малко притеснителен,защото е знак към нещо лошо.Днес реших да изляза и видях Малия ,тя се връщаше от някъде и ме поздрави.
Малия :Стайлс,-усмихна ми се и дойде до мен -по-добре виж как е Лидия-прошепна ми го в ухото и се усмихна мазно.Какво е направила?Започнах да я търся ,отидох при Спенсър и тя ми каза ,че е заминала .Тогава осъзнах нещо,те ме върнаха от мъртвите което значи...
------------------------------------------При все още обясняващия Стайлс-----------------------------------
-което значи ,че демоничната ми част е излязла и те иска ,или по-точно иска твоята демонична част.
Аз:Искаш да кажеш ,че в момента се навърта някакво извратено твое подобие ,което иска моето извратено подобие
Стайлс:Да ,така мислим,разказах на глутницата и в момента сме отседнали на вила ,едва те открих добре прикриваш миризмата си-усмихна се като ме прегърна през рамо.
Аз:А трябва ли да знам още нещо
Стайлс:Да .Демоните са различни,някой силни други по-слаби,някой са празни ,други гневни.Празните са най-опасни и моя демон е празен,защото щом се крие толкова добре ,значи е празен или Void .
Аз:Знаех ,че има някакво логично обяснение-зарадвах се и го погледнах
Стайлс:Липсваше ми Лидия
Аз не казах нищо ,а го целунах ,той захапа долната ми уста,при което аз изстенах и той пъхна езика си в устата ми,след няколко минути се отделихме
Стайлс:Искаш ли да тръгваме към вилата
Аз:Да-усмихнах му се
Докато вървяхме към вилата ,която беше навътре в гората ,се чу шум ,когато се обърнах нямаше никой ,когато пак се обърнах към Стайлс щях да падна .Той беше с чисто черни очи и бавно се приближаваше към мен
Демонът:Май ,Стайлс не ти е казал ,че демоните могат ,да се прикриват
Аз:Къде е Стайлс?
Демонът:На мястото където за последно се целунахте-Това значи,че е на камъка бързо се затичах и тогава го видях ,да говори с мен ?Когато моето мен се обърна видях ,че от очите и тече кръв ,затворих очи и когато ги отворих ,видях Стайлс ,да лежи на земята,боже било е видение ,затичах се към Стайлс.Когато отидох до него той се събуди.
Аз:Стайлс,какво стана
Стайлс:Демонът ни е изиграл
Аз:Но как?
Стайлс ми пипна устната ,помириса я и каза
Стайлс:Вълче биле,хайде да тръгваме -хвана ме за ръка и тръгнахме.
Здравейте това е новата глава !Харесвайте и коментирайте!Чао от мен!
YOU ARE READING
Who am I?
RandomЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....