Трета глава

139 11 2
                                    


Качих се в синия джип,но не видях Стайлс на шофьорското място.Реших ,да го потърся,когато излязох обаче се озовах в някаква болница.Обърнах се и видях Стайлс да се гърчи на пода .Бързо изтичах до него..

Аз:Стайлс ,моля те събуди се-да точно така ,получаваше гърч в съня си,започнах да плача ,хванах го и ,го придърпах по-близо до себе си.Изведнъж чух шепот зад себе си.Бавно извърнах глава ,но там нямаше нищо.Личеше си,че болницата беше изоставена,лампите премигваха..Изведнъж се чу пак този шепот но по-силно..

-Лидия,Лидия ,добре ли си?

Отново извърнах глава и се озовах в колата .Стайлс стоеше на шофьорското място и ме гледаше втренчено .Това беше много странно ,беше истинско,като предчувствие ,че нещо ще му се случи..Не може би се тревожа напразно.

Стайлс:Лидия добре ли си?-извърнах глава към него,тъй като преди малко гледах напред.

Аз:Да ,а ти?

Стайлс:Перфектно съм-усмихна ми се-А и заповядай-подаде ми малка кутийка в която имаше сребърна гривна.

Аз:Стайлс ,мерси-гушнах го

Стайлс:За нищо ,на всички приятели подарявам по нещо- не е толкова гаден ,когато не се прави на  "лошо момче"

Г.Т.С

Когато ме гушна усетих някакво електричество ,чувствах я като много близка.И тази нейна усмивка ,толкова е сладка...

О не ,не е възможно ,няма как да я харесвам.Несъзнателно потънал в мислите съм дал подаръка на Алисън.Естествено не мога да и кажа "Това е подаръка на Алисън ,трябва да ми го дадеш,просто си мислех колко си красива ,затова несъзнателно съм ти го дал"..Ще мисля извинение по пътя.Хубавото е че днес аз и глутницата ще заловим баншито...Все повече се убеждавам ,че е Лидия .Става ми все по странна ,възможно е да е тя ...но ако е тя как ще я предам?Тя е толкова невинна ,няма да издържи на тестовете ,ще я убият.Попринцип ловците ни заловяват за тестове .Един път ме бяха хванали и знам какво е ,закачат ти жици на главата и те затварят в  нещо ,като лаборатория.Всеки ден ти пускат ток ,като го увеличават на ден ,ако издържиш те поставят в килия ,ако ли не ...те убиват ,но главно умираш от токов удар.Аз избягах ,от тогава съм в града и се крия .С глутницата имаме план ,аз да намеря баншито ,а те да я заловят ...Как ще я хвана ..Днес е особен ден ,пълнолуние .Щом баншито е на партито,ще получава видения-предчуствия ,че някой ще умре,глутницата е набелязала един ,но и аз не знам кой е .....Само знам ,че те ще се крият няма да се набиват на очи ,защото ако Алисън ги види ,става лошо..


Г.Т.Л

След странната случка ,нищо друго не се случи.Освен ,че се смяхме в колата,пяхме ,общо взето за мен купона почна още в колата.Пристигнахме на адреса и видях двуетажна къща с басейн в задния двор ,ние с майка  ми живеем в едноетажна къща ,и това беше голяма причина да ми увисне ченето.Къщата беше огромна ,а купона вече беше започнал .Разбирам защо Алисън е поканила цялото училище,та тази къща може да побере 1000 човека,и да има място за още 500 .Е тази вечер се очертава да е забавна....


Здравейте!Ето я и новата глава .Дано да ви хареса.Съжалявам ако има правописни грешки.Е какво мислите дали тази вечер ще заловят баншито?Кой ще я залови- Алисън или глутницата?Дали тази вечер ще е забавна за Лидия и Стайлс?Ще разберете в следващата глава.Чао от мен! 

Who am I?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora