Вълка със сини очи

69 8 3
                                    


Когато самолета почна да пада,хората започнаха да бягат из самолета,а Скот се събуди

-Какво става-хвана ръката ми,но не я усетих ,все едно беше дух или предстоеше да бъде,аз го погледнах изплашено-Какво има-аз му прошепнах :

-По-добре се пази-той кимна ,видях как задната част на самолета падна в морето ,а предната падаше все повече и повече,ударихме се видях ,че всички освен Малия,Катрин и слава- богу  Скот са добре,но останалите бяха мъртви,започнах да плача ,а Скот дойде до мен и ме гушна .

-Спокойно Лидия,ще се измъкнем оттук-тогава чух,нещо което да пука

-Чухте ли това-Малия ,кимна звука се увеличаваше тогава разбрах,че всеки момент самолета ще избухне-бягайте бързо-излязохме от самолета и 5 мин.по -късно той избухна ,сигурно и в Китай са го видели.

Беше следобед ,разхождах се ,когато чух нещо да идва от брега,тръгнах натам и гледката която видях ме уби.Видях себе си мъртва ,цялата бях в рани ,а пясъка около мъртвото ми тяло беше попило от кръвта.Хванах се за устата,тогава зад мен се появи,нещо което беше с червени очи....

Изведнъж усетих остра болка в гърба ,строполих се на пясъка ,болката беше по-силна от мен ,виждах че имам драскотина ,тръгнах да затварям очи ,когато видях чифт сини очи втренчени в мен ,това беше вълк,черен вълк ...той ме гледаше толкова беше красив ,някак си болката намаля... събудих се,бях в палатката която направихме по-рано ,но аз се разхождах ,реших да питам Скот.

-Скот ,какво стана

-Ами ти тръгна да заспиваш по пътя затова те взех на ръце и те носех до палатката-усмихна ми се

-Благодаря -отвърнах на усмивката -аз ще изляза-той кимна ,когато излязох започнах да си мисля за виденията,притесняват ме ,днес стигнах до такава крайност ,че чувствах истинска болка ,докато гледах океана ,който се ширеше,чух звук от гората която беше на ляво от мен ,обърнах се и не можах ,да повярвам на очите си .Това беше.....

Здравейте това е новата глава!Надявам се да ви е била интересна !Чао от мен!

Who am I?Where stories live. Discover now