"Кървавата Лейди била едно малко момиче ,което имало необикновена история, родена с травма на главата .Когато станала на 12 тя започнала да усеща,чува,вижда разни неща ,според родителите и ,това било само в главата и ,но не тя била особено банши ,всички тези звуци,усещания предстояли да се случват и тя ги провокирала по-някакъв начин .Когато станала на 17 тя се опитала да се самоубие ,но родителите и дошли навреме .Била в психиатрично отделение 3 години ,там тя полудявала с всеки изминал ден ,а смъртните случай се засилвали.Хората вече я мислели за ходещо бедствие ,след като излязла от клиниката ,обидите по нейн адрес не спирали ,с всеки ден тя набирала сила и омраза.След като хората прекрачили границата съжалили ,но било късно ,тя избила децата им ,започнала да вика толкова силно ,че хората умирали.Последните живеещи в града я обесили ,затова вече когато се появи ,трябва да бягате ,обречени сте ,обречени да я виждате ,да имате видения ,а на обречените хора се появява белег от примка на врата .Това е истината ,тя била просто едно момиче положено на тормоз и неразбирателство от всички ,накрая завършила на бесилото ,жестоко убита,но не я хващал покой тя искала отмъщение за всичко което и причинили ,погълната от омразата тя избивала невинни хора и до днес ,а преди да бъде убита хората зашили устата и ,за да не вика"
-Всички гледаха учудено ,а аз гледах различно,нещо в погледа на Хари ме плашеше ,не знаех какво е ,но накрая проговорих :
-Хари във видението ми ,ти беше мъртъв ...
Здравейте това е новата глава!Надявам се да ви е било интересно!Чао от мен!
KAMU SEDANG MEMBACA
Who am I?
AcakЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....