2.2

88 7 0
                                    


Тръгнахме вече ,към хижата с истинския Стайлс.Когато влязохме видяхме всички без Малия.

Скот:Най -после те открихме-прегърна ме

Аз:Съжалявам ,че си тръгнах без да искам обяснение- Кира дойде и ме гушна

Кира:Няма нищо 

Аз:Къде е Малия

Скот;Ела

Отидохме пред една черна врата ,когато я отворих видях ,че Малия е завързана от двете страни с вериги,цялата в кръв ,не беше на себе си.Сложих ръка на устата си,знаех че тя беше малкооо виновна ,но да и причинят такава болка.

Скот:Опитваме се да разберем ,защо се е заговорила с демона,но тя казва само ,че не помни нищо

Аз:Ами ако..-Лиам ме прекъсна

Лиъм-Хора ,рабрах ,че ще има купон на плажа тази вечер,ако Лидия е там...

Скот-Значи и той ще дойде и ще можем ,да го заловим и убием-ама тия хора май имат навика ,да се прекъсват

Лиъм:Партито започва в 10 ,имаме 3 часа

Ние с Кира отидохме ,да се приготвям ,аз бях с пола тип топ ,токчета и бяла риза,Кира беше с къси панталонки и потник,все пак сме на море и е юли.В 9:50 тръгнахме.

Стайлс;Лидия ами ако той те хване?

Аз:Спокойно ако ме хване ,аз ще викам и така ще ме чуеш

Стайлс:Не това ме притеснява

Аз:А кое?

Стайлс:Мисля ,че Малия казва истината,той има уменията да те контролира,може да забравиш години назад,ако той поиска ,обещай ми -хвана ме за рамената-че каквото и да ти направи няма ,да забравиш коя си,че ще се помъчиш да останеш свързана с главния мозък.

Аз:Обещавам

След това разговори ни приключи.3 часа цели ,3 часа седя на дивана и го чакаме ,реших да потанцувам,хванах Кира за ръка и започнах да танцувам в такта с музиката ,изведнъж музиката спря и бях сама ,тогава видях Стайлс ,той се приближаваше ,изведнъж Стайлс се превърна в мен,аз застанах срещу себе си ,лошото ми аз се усмихваше.

Лошата аз:Как си Лидия?Кога ще ме пуснеш ?Искам да има ад ,за тези който ни излъгаха и предадоха-гледаше ме сериозно с черните си очи.Тогава някой ме пипна за рамото,обърнах се и всичко беше нормално.Видях Стайлс.

Стайлс:Лидия ,добре ли си

Аз:Да ,добре съм -тръгнах към дивана ,но тогава видях Стайлс на дивана,обърнах се ,демонът ме хвана за лакътя и тръгна да излиза от тълпата,опитах се да викам ,но той сложи ръка на устните ми ...

Г.Т.М

Седях в тази стая от 1 месец,не бях на себе си ,с всеки ден се опитвах ,да си спомня изведнъж се сетих ,какво се беше случило.

Ретроспекция

Ходих към близкото кафене,след това щях да направя парти за Лидия,по случай завършването и.Вървях но някой ме притисна в стената ,това беше Стайлс ,погледна ме в очите и ми каза.

Стайлс:Целуни ме-аз се опитвах да се отдръпна,но тялото не ме слушаше,целунах го ,през цялото време се опитвах да се отдръпна ,но тялото ми сякаш беше под нечии друг контрол.Когато се отдръпна ,очите му бяха ,черни

Стайлс:Добре се целуваш-усмихна се и си тръгна

Край на ретроспекцията 

Аз:Лиъм-викнах с всичка сила 

Лиъм връхлетя вътре и ме погледна ,отвърза ме и аз му разказах всичко.Изведнъж видях ,нещо при което щях ,да падна .Видях да отвличат Лидия.Бях изградила такава силна връзка с нея,че знаех кога нещо се случва с нея.

Аз:Лидия е в опасност-Лиъм ме хвана за ръката и започнахме да тичаме към плажа.

Г.Т.Л

Той ме погледна в очите

Демонът:Ела с мен и не викай-опитах се да не го правя ,но сякаш тялото ми имаше контрол от някой друг,той ме контролираше .Чух че някой викаше ,да не го гледам в очите,май беше Малия ,но беше твърде късно,отвътре виках ,а тялото ми просто ходеше след него.Чух стъпки зад мен ,изведнъж всичко изчезна,всичко стана черно,но не изгубих съзнание....

Здравейте това е новата глава ,дано да ви е харесала ,коментирайте и гласувайте!Чао от мен!




Who am I?Where stories live. Discover now