Г.Т.Л.
-Лидия ,знаеш ли защо съм тук?Аз не трябва ,да съм тук ,и ти също.Аз съм дух ,Лидия .А щом съм тук ,това означава само едно ,вие сте нарушили равновесието на природата ,съответно ни трябва жертвоприношение ,което да канализира и затвори портата между отвъдното и живота.
-За какво говориш-започнах да се съмнявам ,отдалечавайки се назад,тогава усетих две студени ръце ,да хващат лактите ми ,изпищях и се обърнах ,там седеше .......
Г.Т.С.
Седях и се взирах в нея ,това ...това не е истина ...нали?
-Мам...оо?-стоях и се взирах в жената пред мен ,беше с бяла рокля и черна коса ,усмихваше ми се ,тогава бялата рокля стана червена ,някой я уби ,видях как очите и се затварят ,а зад нея беше Тео,нахвърлих му се ,но с едно движение на ръката си ме отблъсна ,станал е по-силен .Усмихна се мазно ,и започна да гледа оръжието с което уби майка ми.
-Знаеш ли Стайлс ,сигурен ли си ,че това е майка ти?Защото не е -като по часовник ,тялото на предполагаемата ми майка ,започна да се гърчи ,и от него излязоха мухи ,изпари се .Тялото и просто се изпари.-Май Кървавата Лейди ви влияе зле ,щом сега съм тук и ти халюцинираш ,сега искам да слушаш внимателно-приближи се и ме хвана за яката .
-Какво искаш
-Да я намериш,в опасност е ,сестра й не е това за което се представя ,във вилата е...
Здравейте,новата глава стана тъпа и съжалявам за това!....
YOU ARE READING
Who am I?
RandomЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....