Къде е тя?

52 6 2
                                    

Обърнах се и човека ,който видях пред мен не ме учуди ,сигурно пак някой номер ,но все пак очите ми се насълзиха. 

-Кора?-името й започна да кънти в главата ми ,с всеки звук се пречупвах повече и повече.

-Лидия ,добре ли си?-дойде и клекна до мен,да вече бях на пода,държейки се за главата .

-Лидия ,трябва да ти кажа нещо-погледнах я ,какво още има да ми каже ,сигурно пак ще е трагично ....

През това време в колежа

Н.Т.Г.

Момчетата търсеха Лидия ,момичетата също помагаха.За Стайлс тя беше най-важна и мислеше ,да си я върне ,да си я върне каквото и да коства.Докато гледаха картите на районите и на града,нещо грабна вниманието на Стайлс ,върху картата бе поставено цвете ,а не какво да е цвете ,а върбинка .На самото цвете беше поставена бележка на нея пишеше.

"Там където се разделя човек,чувствата са най-силни,болката най-боли,обичта е най-малка ,омразата е най-силна ,а желанието за отмъщение най-голямо."

Стайлс не можеше,да се сети какво се говори в бележката ,не можеше защото го беше страх,беше го страх да не я загуби ,беше го страх да не се предаде,беше го страх от смъртта й,сега искаше тя да е до него,да се гушкат,да решават загадки ,да се събират с глутницата ,да бъдат вечно заедно ,дори и след смъртта.Да той е върколак ,но страха го е превърнал в човек .

-Къде е тя за бога -изруга ,Скот който си ядеше спокойно сандвича каза

-Там е където сте се разделили ,отиди ,намери я и я доведи

-Как може ,да си толкова спокоен-С бързи крачки Стайлс се доближи до него и го хвана за яката

-Знам ,че ще я намерим ,няма как да умре-Стайлс не обърна внимание на последното изречение ,защото учуден видя...

Здравейте ,нова глава!Дано да ви е харесала!Коментирайте и гласувайте ,моля!

Who am I?Where stories live. Discover now