Дванайста глава

88 8 3
                                    


Н.Г.Т

През изминалите дни ,Лидия плачеше всяка вечер ,не се беше прибирала в дома си от дни,Алисън убеди баща си ,да не я закача.Тя чустваше постоянното му присъствие,но това не беше достатъчно.Той и беше завладял сърцето,а сега то е сиво ,като тялото му.Тя не жела ,да го погребе,просто не можеше .Днес тя реши да отиде на училище,като се събуди беше ,като дух ,тя стана и облече една рокля на Малиа,защото бяха един размер.Всеки ден тя я успокояваше ,доколкото може.Когато дойде последния час ,някой я замери с нещо...

Г.Т.Л

Докато си мислех за скорошните събития,някой ме замери,обърнах се ,не видях никой.Усещах присъствието му,щях да полудея,вдигнах листа на него пишеше.

"Отиди в библиотеката ,там ще намериш,как да го съживиш"

След часа тръгнах към библиотеката ,влезнах и започнах да търся ,тогава го видях,седеше си спокоен ,все едно знаеше всичко..тогава осъзнах нещо

Айзък:Здравей ,Лидия-усмихна ми се

Аз:През цялото време си бил ти

Айзък:Точно така,някой ме прати и ми плати много добре.Когато те целунах и вкарах езика си в устата си ,вкарах и дрогата,в училището аз написах на глутницата да дойде,ти разговаряше с мен ,всичко вървеше по план,но когато изгуби спомените си ,чрез онази рецепта,която аз подхвърлих на Крис нещо се обърка,ти трябваше да видиш Тео,но ето ,че сега Стайлс е мъртъв,но аз ще ти помогна,защото този ,който винаги ще те обича ,те иска щастлива ,дори да не е той причината за да си,-усмихна ми се

Аз:Кой е той?-изивках

Айзък:Не мога ,да ти кажа такава е сделката ти трябва ,да се досетиш,ето ти книгата с която ще съживиш Стайлс-сложи я на масата и си тръгна.

...След няколко часа....

Когато се прибрах ,веднага извиках глутницата и им разказах всичко,без частта с Айзък.Така,според отварата,трябва любовта му,алфата и бета да дадат кръв,лисицата трябва да даде стомана ,любовта му трябва да даде надежда,което ще е трудно за мен ,защото през тези дни я изгубих ,алфата трябва да даде сила,а бетата контрол.Направихме всичко и започнахме ,да чакаме .Няколко часа и нищо,изпаднах в истерия ,започнах да плача и се строполих на пода.Малия ме качи в стаята ми.Аз седнах и започнах ,да мисля как толкова бързо се влюбих в този човек.

.....Още няколко часа по-късно...

Все още стоях и мислех,докато някой не отвори вратата,не се обърнах знаех кой ще е.

Скот:Лидия,ела да вечеряме,моля те не си яла нищо от дни-каза той притеснено.

Аз:Добре,идвам-станах ,знаех че ще трябва да го преодолея ,но когато слязох обаче дъхът ми секна ,пречупих се ,хвърлих се на врата му.

Стайлс:Лидия ,тук съм-аз плачех на рамото му.След вечеря аз станах,трябваше да остана сама.Седнах на леглото,тогава някой отвори вратата и седна до мен.

Стайлс:Не искаш ли да ме виждаш-що за въпрос-бях с теб през цялото време,е освен в банята-аз се засмях ,знаеше как да оправя положението.

Аз:Стайлс,боя се да не те загубя отново

Стайлс ме придърпа към себе си.

Стайлс:Аз няма ,да позволя да страдаш пак така.Ще съм до теб.Когато умрях видях Ерика,направих твърде лоши неща ,за да съм в рая.Видях я ,тя искаше да съм с нея с всеки ден се доближаваше,когато беше на сантиметри от мен ,аз се събудих .

Погледнах го и хванах ръката му.

Аз:Радвам се ,че си тук и че намерих начин ,да те съживя-той ми се усмихна и ме целуна.

Стайлс:А ,аз се радвам ,че съм жив за да целувам тези устни-аз се изчервих,той стана и ми подаде ръка-Хайде излизаме на нощна разходка -каза и ми се усмихна аз кимнах и тръгнахме.


Здравейте това е новата глава!Дано да ви хареса !Чао от мен!



Who am I?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora