2.8

68 7 0
                                    


Г.Т.С

Тя припадна ,явно заради топлината от огъня .Той тръгна към мен, бутна Лиам и  го затвори в огнения кръг.

Той:А сега Стайлс,ще си отидеш веднъж завинаги ,после тя ще те последва-забучи ръката си и хвана сърцето ми ,тогава някой го проподе ,той падна и стана на прах ,зад мен се появи Алисън.

Алисън:Трябваше някой да го убие най-после

Аз:Но как разбрахте къде сме?

Лиам:Аз им писах-дойде при нас,аз се затичах към Лидия ,която все още беше припаднала.

Аз:Хайде да се махаме оттук-влязохме в туко-що докарания ми джип,седнах на задната седалка,и бях прегърнал Лидия,гореше.

Лидия:Стайлс-погали ме по блузата и ме целуна ,аз задълбочих целувката

Малко по-късно глутницата си направихме парти ,по -случай смъртта на демона и ,че Лидия е добре,не беше точно парти ,защото се разхождахме из гората,пихме ,играхме на игри като криеницата ,гоненица .Накрая всички седнахме на тревата и гледахме звездите ,бяхме най-после щастливи .Лидия нагъваше 2 бутилка.

Аз:Хей Лидия по-полека -казах и издърпах шишето от ръцете и.

Лидия:Остави ме ,да се отпусна малко

Аз:Добре ,но само ако ми обещаеш ,че това ти е последната.

Лидия:Добре де

След това всички се прибрахме ,Лидия заспа,затова я носех на ръце.Когато влязохме аз оставих Лидия на леглото и легнах.Вечерта отидох в кухнята ,да пия вода,слязох долу и тръгнах към кухнята ,чу се шум обърнах се ,тогава някой ме притисна към стената.....

Здравейте ,това е новата глава!Дано да ви е харесала!Извинявам се че е къса!Чао от мен!

Who am I?Where stories live. Discover now