Г.Т.Л
От 3 месеца съм тук с този досаден демон,3 месеца в кома ,успявах да видя Стайлс до леглото ми молейки ме ,да се събудя,но не знам как да се събудя.Понякога имам чуството ,че само машината на която са ме закачили ме държи тук,тук където може би е ада,тук между мъртвите и живите.Докато стоях в гората за пореден път се замислих,как така Тео е жив,ще трябва да ги питам ,ако се събудя някак ,започнах да си мисля за мъжа в черно ,който ме спаси преди с Айзък,спомних си думите му.
"Ако искаш ,да ме видиш ме пожелай."
Но когато го пожелах ,се появи Стайлс...ами ако......Изведнъж започнах да избледнявам ,изплаших се видях как демонът тича към мен,но аз вече бях избледняла ..ами ако това е краят..краят на всичко.....
Г.Т.С
Бях в болницата не исках да си тръгвам ,чувах сърцето на Лидия,всеки ден повтарях ,че я обичам ,всеки ден от тези 3 месеца.Чух как сърцето и забързва повече от обичайното,тогава спря да бие ,затичах се и видях пиукащата машина ...не е възможно не и тя.Сестрите се затичаха към стаята ,след няколко минути един доктор излезе.
Докторът:Съжалявам ,но не успяхме да я спасим-каза той,очите ми се насълзиха ,видях как я отвеждат в моргата .Една от сестрите дойде.
Сестрата:Час на смъртта 19:30 -каза и погледна към мен-съжалявам ,моите съболезнования -каза и с доктора тръгнаха .Няма как ,да е мъртва още чувам ударите на сърцето и.Лиам връхлетя в стаята изведнъж.
Лиам:Демонът изчезна
Аз:Как така изчезна -гледах да не плача пред него,но май видя насълзените ми очи
Лиам:Какво има?И просто се изпари,когато Скот отиде да види дали се събудил,той е изчезнал
Аз:Чакай малко,от кога каза че не се е събуждал-питах го
Лиам:3 месеца защо?
Аз:Защото от тогава Лидия е в кома,което значи-Лиам ме погледна въпросително-значи ,че той е бил с нея ,в гората на предстоящите живи или мъртви,тя туко що умря ,но щом той е изчезнал ,тя е жива,жива е защото той е изчезнал,мамка му прикрил е ударите на сърцето й.
Лиам:А тя къде е сега?
Аз:Моргата -тръгнахме ,но когато влязохме в моргата, ги нямаше-хайде към училището.
Лиам:От къде си толкова сигурен ,че е там
Аз:Защото миризмата на страх се усеща отдалеч
Лиам:Добре ще извикам Скот и другите
Аз:Не няма време.
Г.Т.Л
Събудих се на масата в училището ,когато станах ме сцепи силно главата.Демонът дойде
Той:Събуди ли се?
Аз:Както виждаш да
Чух стъпки от към коридора,усмихна се ,а той изглеждаше притеснен.
Аз:Ще ме спасят-усмихнах се ,а той ме погледна злобно
Той:Не бъди толкова сигурна ,Скот е толкова хитър ,че докато съм бил с теб ми е бил вълче биле,което отслабва силите ми.-Чух отваряне на врата и рева на Стайлс.
Стайлс:Пусни я
Той:Не искам първо ,да те убия ,а после и нея-изведнъж около мен се появи огън -все още мога да правя нещо-усмихна се мазно,като се обърна към мен ,това беше последното нещо,което видях преди да припадна...
Здравейте това е новата глава ,дано да ви е харесала!Изразете си мненията в коментарите,ще съм ви много благодарна !Чао от мен!
YOU ARE READING
Who am I?
RandomЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....