Така хора искам първо,да ви кажа че следващата глава 2.15 ще е финала ,ако искате да пиша още книга съм започна една казва се twitter mesages,twitter love може да я видите и да ми кажете в коментарите да я продължа ,а след другата история ще започна още една ,която пак ще е за Стидия. !Приятно четене!
Събудих се от стегната хватка на Стайлс,беше толкова сладък докато спи.Опитах се да се измъкна ,но той не ми даде ,а измрънка нещо под носа си,аз го целунах страстно ,а той бързо се събуди и ми отвърна.
Аз:Ето вече как ще те събуждам
Стайлс:Нямам проблеми-каза сънено
Аз станах и влезнах в банята ,взех си 10-минутен душ ,защото беше 11 и трябваше ,да видя писмото от моя "любим"брат.Преди не беше такъв ,макар да бях прекарала един ден с истинския той,той се промени,явно отмъщението го е заляло ,като е станал върколак.След душа се облякох и слязох по стълбите ,всички се бяха наредили и гледаха писмото втренчено,все едно е някакъв артефакт .Засмях се на мисълта си.Бързо разкъсах писмото .Майко този човек беше изписал 2 страници,да видим какво има този път.
За Лидия
Здравей ,сигурно в момента ме мразиш ,за това че затворих и почти не убих Катрин и Стайлс.Няма ,да имам възможността ,да ви се извиня,дори и аз не го осъзнавах ,до момента в който разбрах ,кой е човека ,който винаги ще те обича или по точно-мъжа в черно.Трябва да се самоубия ,но трябва да ти оставя следи.Следващите изречения са гатанки ,който ще те отведат ,до него,ти трябва да намериш съответните места ,а там ще има думи ,който накрая,ще сформират изречение.
Обърната врата ,е обърната игра.
Всяка приказка завършва очаквано,но не всяка история е приказка.
Нищо не е такова ,каквото изглежда.
Съдбата е написана вече,само трябва да я изживееш .
Любимото ти място не е в къщи ,а при любимия човек .
Камъка е отговорът,аз съм в гората на камъка в който я погребаха.
Надявам се това ,да ти помогне сестричке.Как да разбереш къде са местата следвай интуицията и ума си,за да ги намериш.Искам да ти кажа ,че винаги ще те обичам ,колкото и да ме мразиш.
С вечна обич Тео
От окото ми се стече сълза,той е разбрал грешката,но е трябвало да се самоубие за да ми помогне и отплати.Обърнах се към другите,който ме гледаха в очакване на отговор.
Аз:Имаме нова мисия,да намерим мъжа в черно-всички кимнаха
Здравейте знам че тази глава стана малко къса и съжалявам!Чао от мен!
YOU ARE READING
Who am I?
RandomЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....