Г.Т.Л
Събудих се в стаята на Стайлс ,когато станах главата ме сцепи жестоко,с бавни крачки тръгнах към кухнята .Започнах ,да търся хапче за глава .Тогава чух тежко дишане зад гърба си,обърнах се и видях,Катрин лежаща в локва кръв в тесен асансьор .
-Ето-каза някой,премигнах няколко пъти и видях Тео ,който държеше блистер с хапчета за глава.
Аз:Мерси-взех го.След няколко часа си спомних всичко,как ме предизвикаха да изпия 10 шота,как се нахвърлих на Стайлс,как той ми каза ,че иска да излезем на нормална среща днес.Качих се по стълбите и влязох при Стайлс,той спеше сладичко ,започнах да го бутам ,накрая спящата красавица се събуди.
Стайлс:Хей-каза сънено,беше толкова сладък
Аз:Хей,и добре-той ме погледна объркано-ще излезем на нормална среща
Стайлс:Добре ще те взема в 8-намигна ми и влезе в банята,аз от своя страна ,се прибрах и тръгнах ,да избирам рокля за довечера,докато избирах вече беше станало 14:00 ,в крайна сметка си избрах черна рокля малко под коленете ,влязох в банята и си взех 1-часов отпускащ душ,излязох оправих се ,косата си я оставих спусната,сложих си червено червило и спирала .Беше 16:00 имах още време ,затова започнах да чистя,все пак не съм стъпвала в къщата от много време. Беше 8:00 и като по часовник се звънна на вратата ,сложих си палтото ,черните токове,който не бяха много високи и сребристо сивата ми малка чантичка.
Стайлс:Еха ,много си красива-дойде до мен и ме целуна,подаде ми ръка и ми отвори вратата на колата ,аз се усмихнах ,мястото на което ме заведе,беше най-скъпия ресторант в града ,когато влязохме бяхме само аз и още една двойка.
Аз:Стайлс,сигурен ли си ,че имаш финансова възможност за да ядем тук-подсушнах му
Стайлс:Напълно!-Хвана ме за ръката и продължихме към масата ни.
Вечерта минаваше прекрасно,смяхме се ,ядохме какви ли не ястия ,когато всичко се обърка ,някой връхлетя с всичка сила в ресторанта,това беше Тео?
Тео:От кога чакам този момент Стайлс,Катрин също го чакаше,но за съжаление си върна емоциите ,аз трябваше да ви помогна за да не ме заподозрете в нещо,и естествено никой не усети нищо,но Катрин си спомни как се разбрахме и се опита ,да ме спре ,но не й се получи ,сега тя умира-и до тук с нормалната среща-в момента умира,но Лидия го знае,знам Лидия ,че имаше предчувстие ,но не каза на никой.Сега да видим как ще я открийте.-каза и си тръгна ...
Здравейте това е новата глава!Дано да ви е харесала!Чао от мен!Ако искате погледнете другата ми история "Twitter texxting,Twitter love"!Благодаря предварително!
YOU ARE READING
Who am I?
RandomЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....