Със Стайлс влязохме в къщата,веднага лъхна на алкохол.Невероятно беше ,че имаше поне 100 човека ,а не се бяха минали и 10 мин от началото.Отидохме при Алисън .Тя стоеше при купчината с подаръци.
Алисън:А,ето ви и вас -прегърна мен и Стайлс
Аз:Честит Рожден Ден Алисън-поздравих я и й подадох един плик.В него имаше черна рокля малко под колената,сенки и гланц
Алисън:Мерси-гушна ме
Докато се усетя Стайлс беше изчезнал,започнах да го търся и го видях на едно от сапаретата,седеше с шот в ръка и ми махаше .Седнах до него,на масата бяха наредени какви ли не видове алкохол .
.......................................................................................................................................................................................
През втората половина на купона,Стайлс беше на 6 шот -учудвах се как не се е напил,с него си говорехме за какви ли не неща ,беше много забавно..
Аз:Отивам до тоалетната
Стайлс:Добре
Търсех тоалетната в продължение на 10 мин.когато усетих нещо да ме дърпа и притиска в стената ,започнах да крещя ,но никой нямаше да ме чуе ,имаше над 500 човека в момента.
-Мълчи ма ,курво-каза ми той и ми плесна шамар ,строполих се на земята ,тогава видях ,че това беше Айзък.
Аз:Защо ми го причиняваш-казах сдържайки сълзите си
Айзък:Не говори ясен ли съм-извика беше ядосан ,но на какво?
Аз само кимнах ,той ме хвана за косата .а аз извиках от болка ,тогава той започна да целува врата ми ...
Г.Т.С
Чаках Лидия вече 20 мин.не е възможно, да не е открила тоалетната,тогава се сетих какво ми каза Айзък.О ,не само ако този глупак я е докоснал.Почнах да я търся ,но без успех ,тогава чух писък това определено беше тя.Тръгнах към мястото от където се чу звука.Копелето и целуваше врата ,а тя се съпротивляваше.Накрая той и удари шамар ,тя се строполи на земята.Не знам защо гледах ,като попарен,но след шамара който той й нанесе ,чашата преля.Тръгнах към него и почнах да го бутам и налагам .Сбихме се ,накрая той си тръгна със сцепена уста и много синини .Научи си урока.Клекнах до Лидия.
Аз:Всичко е наред Лидия ,вече си добре
Лидия:Благодаря ти!Ако не беше ти, не знам какво щеше да ми стори-прегърна ме ,отново усетих това електричество.Все едно нещо ме привличаше все повече към това момиче.
След един час ,тя отново беше в настроение и отново се смяхме.Вече беше 12:00 ,Алисън духна свещичките ,а Лидия и помогна .След това аз,Лидия ,Алисън и още няколко момичета и момчета седнахме да играем на истина или предизвикателство ..Алисън беше пияна затова по-добре да не избирам предизвикателство ,но естествено тя промени правилата и сега бяхме само с предизвикателства....
Дойде ред и на Лидия
Алисън:Целуни Стайлс
Лидия и аз гледахме като попарени,а Алисън и още няколко пияни момичета се кискаха .Накрая Лидия тръгна към мен и ме целуна,това беше най-хубавото нещо.Все едно се пренесох в свят ,в който само тя и аз съществувахме.Електричеството се увеличи много повече, не можех да се контролирам,щях да се превърна .Слава на бога тогава целувката свърши.
Лидия:Аз ще тръгвам
Моля?О не сега сигурно ще ме отбягва ,реших да я последвам ,щом излязох видях ,че се спря и тръгна не към тях.Ама за бога ,къде отива в почти 2 сутринта ?
Г.Т.Л
След целувката реших да се прибера ,трябваше да премисля всичко случило се .Когато излязох чух смях на дете ,реших да го последвам ,защото не е нормално да има деца и то малки в 2 сутринта,тръгнах към шума,изведнъж всичко ми се замъгли.Когато отворих очи бях в коридора на училището .Не пак ли?Това трябва пак да е видение.Какво ми става .Изведнъж се появиха балони,чух смеха и се сетих за 9-си рожден ден ,когато със сестра ми Кора бяхме най-близки.Сетих се какво ми каза тогава ,обеща ми че "Каквото и да става винаги ще е с мен дори и след смъртта".Една сълза се стече от окото ,припомняйки си всеки момент с нея ,и точно най-специалния ми рожден ден,най-специалното обещание от най -специалния човек.Тогава в коридора се чу познат глас
-Лидия,тук съм
Обърнах се и видях човека , който най-малко очаквах че ще видя.....
Здравейте ,ето я и новата глава.Дано да ви хареса .Изразете мнението си в коментарите .Чао от мен !
ESTÁS LEYENDO
Who am I?
De TodoЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....