Искаше ,да ги убия и аз го направих,тръгнах към Алисън,като взех копие от витрините ,тя вече се беше опомнила ,но не можеше да помръдне.
Алисън:Моля те не го прави ,Лидия-но вече хвърлих оръжието по-нея,след като го напрах се опомних ,боже какво направих?Убих човек.Лиам вече се беше измъкнал.-Лидия тук съм-когато погледнах към нея видях ,че се е навела-по-добре ли си?
Аз:Не-не съм добре,всичко ми дойде в повече и все още изпитвам само гняв и омраза.
Алисън:Защо
Аз:Защо ли все още ,изпитвам гняв и омраза-казах през зъби
Алисън:Слушай ,успокой се и .....насочи тези чувства към него,към демона-видимо беше ,че се притесняваше,опитах се и успях.
Г.Т.Л
Успях да избягам,сега да отида във вилата и да им разкажа всичко ,по-план трябваше да проследя Лидия и успях,докато онзи демон не ме хвана.Какво да кажа,не ме бива за шпионин.Когато влязох всички погледи бяха вперени в мен .О,може би защото трябваше да се върна с Лидия.Опа!
Стайлс:Къде е Лидия?
Аз:Не успях ,да я взема със себе си
Стайлс:Защо?
Аз:Виж ,Лидия вече не е същата..-изведнъж някой връхлетя през вратата .
Г.Т.Л
Трябваше да отида при вилата ,да ги спася,когато влязох с Алисън ,всички ни зяпаха.
Аз:Лиам спокойно фокусирах,гнева си върху демона.-Стайлс дойде и ме прегърна ,при допира му тялото ми настръхна ,но не по-този начин,който той ме кара ,да се чувствам .Господи това не е той!
Стайлс:О,Лидия толкова ми липсваше -дойде и ме прегърна ,аз му отвърнах ,когато се отдръпнахме ,аз взех първото нещо ,което видях и му го забих в гърба.
Аз:Ах ти малко копеле,къде е Стайлс-говорех през зъби,другите се опитваха ,да ме успокоят.
Стайлс:Аз съм ,Лидия
Аз:Не,не си
Изведнъж,чух тропот от някъде ,от стаята му.Бързо се качих и го видях,седеше на леглото с вързани ръце и лепенка на устата и плачеше,когато ме погледна грейна.
Аз;Стайлс,о боже-гушнах го ,когато се отделихме ,той се усмихна мазно и спря със сълзите.
Стайлс:Я ,помисли пак-какво по-дяволите,наръгала съм Стайлс ,тръгнах надоло по -стълбите ,Стайлс все още беше легнал на пода,но този път по-гръб,тогава демона се появи.
Той:Виж колко лесно ,мога да променя усещането за някой човек.Сега го убий .
Аз:Накарай ме -казах през зъби,вече омразата му беше насочена към него.
Той:Искаш ли да ти кажа нещо?Когато беше на онази уличка,ти наистина видя Стайлс,той се целуна с Малия,а сега -хвърли ми пръчка с остро острие -го убий-забеляза ,че няма да стане-Или искаш да ти припомня ,какво страдание ти причини той,как беше чувството когато го видя ,да се целува с друга? ,какво беше усещането когато той така и не те потърси ,когато ти викаше в онази лаборатория?
Замислих се за момент,но после се опомних ,той му е въздействал.
Аз:Да ,но не е бил на себе си,защото ти си му въздействал-обърнах се и го зашлевих с пръчката-а и знам ,че ме е търсил.-Изведнъж той се засмя и ние се озовахме....
Здравейте това е новата глава !Дано ,да ви е харесала!Е ,къде мислите ,че са се озовали Лидия и Демона?Ще разберете в следващата част!Чао от мен!
YOU ARE READING
Who am I?
RandomЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....