Ретроспекция
Влязох в общата стая ,която съм с Хари и гледката ме потресе.Видях го обесен ,около него имаше кръв ,много кръв ,изведнъж той се строполи на земята .Първо си помислих ,че заради кръвта ,която се е напоила в примката ,тя е натежала ,защото беше много червена,но не отзад имаше нещо много странно ,имаше човек,по скоро момиче с зелени очи ,който светеха много ярко,гледаше към мен и ми се усмихваше,устата и беше зашита.Тогава се сетих за историята на Кървавата Лейди ,като малка Кора ме плашеше с тази история.Момичето започна да се доближава ,а аз се отдалечавах ,изведнъж усетих нещо на гърлото си ,когато погледнах надолу ,видях че вися,а кръвта се стичаше по пода ,кръвта буквално изписа "Не можеш ,да се спасиш от кървавата лейди,тя идва ,когато най-малко очакваш" .Започнах да изгубвам съзнание ,чувах гласове,смехове ,лицето и ми се появи за миг и изпаднах в безсъзнание .
Край на ретроспекцията
Когато се свестих ,се хванах за гърлото,болеше ме все едно найстина съм била с примка .Единственото което казах беше:
-По-добре се пази-Хари ме изгледа учудено ,стана и започна да се приближава ,а аз тръгнах към кухнята .
-Какво каза ,да се пазя и от кого?-повдигна едната си вежда
-Сложно е за обяснение -казах като ,вече махнах ръката от гърлото си,той ме изгледа изплашено
-Ти си я видяла нали ,видяла си кървавата лейди-На свой ред аз само кимнах-е доведи приятелите си ,трябва да ви разкажа истинската история......
Здравейте !Нова глава!Дано да ви хареса!Чао от мен.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Who am I?
DiversosЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....