Г.Т.А.
Докато вървях по коридора към стаята в която имах час някой ме блъсна.Когато се обърнах видях едно сладко момче с кафява коса и кафяви очи.Просто му казах едно извинявай.Накратко казвам се Алисън Арджънт ,17-годишна днес правя 18 ,и ще вдигна най-големият купон,аз съм ловец ,както и цялото ми семейство.Аз не си падам по купони,но целта на този е ,че ще хвана баншито .Знам ,че ако тъпата глутница в града я хване и я предаде на баща ми ,той ще омекне ,за него кодекса е "Ловуваме тези който ловуват нас".
За мен и леля Кейт е"Всяко свръхестествено създание трябва да е мъртво".Знам ,че е малко пресилено ,но това е истината.Аз съм с кафява коса и кафяви очи.Тръгнах към часа си който беше химия.Но естествено още някой ме спря и това беше едно от новите момичета .Тя беше с ягодово -руса коса на кок и зелени очи..
Г.ТЛ
Вървях по коридорите ,но не намерих стаята .Видях едно момиче ,което вървеше срещу мен и реших да я попитам.
Аз:Извинявай,знаеш ли къде е кабинета по Биология?
Момичето:Да,вървиш направо ,завиваш наляво и ще я видиш...първата стая отдясно-усмихна ми се-О и аз съм Алисън-подаде ръката си
Аз:Лидия -здрависахме се
Алисън:Искаш ли след училище аз и моята компания- до мола и после да дойдеш на купона у нас ,цялото училище е поканено?-говори толкова развълнувано,че едва разбрах какво казва
Аз:Не мисля ,че ...
Алисън:Супер ,значи идваш !Купона започва от 10:00 ,ето ти адреса и телефона ми-подаде ми едно листче и бързо изхвърча нанякъде
Е ,дано мама да я няма в нас ,защото мисля да отида -със или без нейно позволение.
И ето,че първия час почна ,седнах на последния чин.Хубавото беше че учителят дори не ме забеляза и разбра ,че явно не искам да съм център на внимание.20 мин .по-късно влезе момче с кафява коса,кафяви очи,облечено в кожено яке и сини дънки.Докато се усетя той вървеше към моя чин..Не,не дано да завие и седне на отсрещния ..ии..не съдбата явно реши да съм с някой..
Момчето:Май си седнала на моито място-каза той докато сядаше
Аз:И къде пише ,че е твое?
Момчето:Никъде просто е мое -Ама,той за какъв се мисли-Аз съм Стайлс
Аз:Лидия
YOU ARE READING
Who am I?
RandomЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....