Седма глава

111 10 0
                                    

Затворих очи,но не усетих болка ,когато ги отворих видях Тео с одрано гърло на земята ,започнах да плача и да викам ,но никой не ме чуваше .Един познат глас ме извади от "предчуствието".

Тео:Лидия,-започна да трепери с пистолета-ти ,ти видя нещо нали?спокойно аз знам какво е 

Аз: Тео,какво става?-започнах да се приближавам

Тео :Не , не мога да те застрелям Лидия-започна да плаче 

Аз :Защо

Тео :Защото...

Г.ТС

Претърсихме всеки район в радиус от 100 км.Нямаше нищо и никой,беше 4 през ноща, аз стоях на масата и гледах картите на града (старите и новите) ,останалите се опитваха да надушат миризмата и ,но все едно се е изпарила ,все едно не съществува такъв човек.Всеки човек има миризма,но Лидия няма.Нищо че е банши ,и върколаците  имат миризма ,но тя.Докато гледах картата на града от 1983 г.видях една сграда ,в която не претърсвахме ,те са там ,но как ще я намерим.Според историята на града ,тази сграда била заличена от града ,защото в нея живяло нещо ,като дух който обитавал сградата .Един ден изследователя Бйикън отишъл за ,да намери това създание и да покаже на хората ,че няма нищо страшно.Той не вярвал в свръхестествените създания.Според него това били градски легенди с който плашели децата.Когато отишъл обаче никой повече не го видял.През 1998 г. архитекти отишли на издирване.Били 3-ма всеки трябвало да пренощува там 1 ден,докато другите го наблюдавали ,на 1-вата нощ отишъл най-старият,на сутринта никой не го открил,все едно се е изпарил ,същото сполетяло и следващия .На 3-тата нощ най-младият влязъл,там видял огледало .Когато погледнал не видял себе си ,а същноста си.Той единствено оцелял.От тогава той казал ,че не греха те убивал ,а същноста ти .И сградата е наречена "Сградата на Бийкън".

Аз:Те са там!

Скот:Къде?

Аз:Сградата на Бйикън

    Скот:Бързо ,наблизо е вземи ключовете ,аз ще събудя другите

Тръгнахме натам и влязохме...

Г.Т.Л

Аз:Защо?Защо не можеш да ме убиеш ?

Тео:Защото..-видях как се  ослуша -Тук има някой ,бързо на 3-етаж

Изкачихме се по стълбите.Там видях врата която едва се забелязваше ,влязохме. Пред мен се разкри стая с прозорец и огледало...Тръгнах към огледалото ,когато се погледнах не видях себе си...Видях демон .Защо се виждам като демон ...?

Аз:Тео,какво е това огледало-погледнах го сочейки огледалото

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Аз:Тео,какво е това огледало-погледнах го сочейки огледалото

Тео:Това е огледалото на същноста ,показва истинската ти същност

Аз само кимнах .Появиха се нови въпроси в главата ми.Защо сестра ми иска да съм мъртва?Защо той не можа да ме застреля?Защо същноста ми е на демон?Това са въпроси ,на който няма да получа отговор..засега

Тео:За-не можа да довърши,заради силното блъскане по вратата.Изведнъж вратата се откърти ,от там влязоха Стайлс и още някакво момче с червени очи,това май е алфата за която ми разказваше Тео..

Алфата:Дошли сме за нея-посочи ме ,аз гледах като застреляна 

Тео:Няма ,да я доближиш-застана пред мен..

Алфата кимна на Стайлс,той се доближи до Тео и с един замах го одра по гърлото,

Аз:Тео-изпищях и клекнах го него 

Тео:Ли-лидия -каза едвам ,едвам със сълзи на очите

Аз:Да?-вече плачех -Стайлс ,защо- защо ми го причиняваш,защо убиваш човека ,който ми каза истината-погледнах към него,той само ме гледаше и нищо не казваше.

Тео:Лидия,отиди на улица "Мърфи 93" там ще откриеш всички отговори,ще откриеш от какво умря сестра ти,коя си всъщност.Отиди в къщата близо до полицейското управление.Питай жената която ще ти отвори ,"Има ли плик за Лидия Хоклин".Тя ще ти даде жълт плик,там ще намериш всичко,което открих за теб-усмихна ми се -Обичам те ,Лидия-тръгнах да казвам нещо,но той ме прекъсна-и се радвам,че имах възможността ,да прекарам последните секунди от живота ми със сестра си-тогава той затвори очи....Усетих силна болка в себе си,единственият въпрос ,който беше в главата ми сега е "как така аз съм му сестра".....

Здравейте ,ето я и новата глава.Гласувайте и коментирайте!Чао от мен!



Who am I?Where stories live. Discover now