1•Luke

415 20 4
                                    

Elke dag zie ik haar zitten in de klas. Naast een vriend Louis, het zou me niks verbazen als die twee meer zouden zijn dan vrienden. Ze lacht waarschijnlijk om een grapje van Clara, haar beste vriendin. Ze heeft zo'n mooie lach, je ziet haar witte tanden altijd goed. Zelf vind ze het erg want ze slaat altijd haar hand voor der mond. Al een tijd ben ik hopeloos verliefd op der. Nog nooit heb ik een woord met der gesproken sinds de eerste. Toen was ze een vriendin van m'n ex. Onbewust staar ik der aan. Blijkbaar heeft ze het gemerkt en kijkt me aan. Ik kijk gauw weg, ze mag niet maar dan ook echt niet hier achter komen. Ik hoor der giechelen samen met Clara. Hoe hopeloos verliefd ik ook op der ben het gaat nooit lukken. 'Luke en Darcy, the badboy with the goodgirl.' Nee dat kan niet. Ik zal het voor me moeten houden. Elke dag heb ik wel een les met haar. Wat ik totaal niet erg vind. Ik zit niet bij haar in de klas maar door vakkenkeuze in bepaalde lessen wel gelukkig! Het is jammer dat ze niet mee mag doen met gym anders had ik wel met der kunnen praten. Al sinds het eerste jaar mag ze niet meer gymmen. Ja ik houd het precies bij. De reden waarom ze niet mag gymmen weet volgens mij niemand. *tring* op naar de volgende les. Morgen zou ik haar pas weer zien, ze was al uit.

Bye Darcy!

Do you see that I love you?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu