Mijn broer is gewoon verloofd! OMG! Wauw! Harry en Louis kwamen de dag daarna gelijk langs. Louis moest huilen toen hij het vertelde. Harry kon alleen maar trots lachen. En ik, ik lag helemaal in de deuk. Om hoe Harry het had gedaan en om hoe Louis het vertelde. Ze gaan van de zomer trouwen zoals het nu gepland staat. Kerst en oud en nieuw lag ik in het ziekenhuis. De nieuwe medicijnen hebben me nog meer afgetakeld. Ik kan alleen maar hele kleine stukjes lopen. Vandaag krijg ik de uitslag van de laatste testen. Als die omhoog zijn gegaan dus dat er minder kanker cellen zijn, dan gaan we door met de medicatie. Als die omlaag zijn gegaan dan stoppen we. Als die hetzelfde zijn gebleven komt er een overleg met alle artsen, de oncologen dus. Om te kijken wat ze nog kunnen doen. De arts weet het niet, hij zei het kan zijn dat het echt hartstikke heeft geholpen maar ook weer niet. De kans dat er meer kankercellen zijn gekomen is klein. Het eerste wat ik ga doen als ik uit het ziekenhuis ben is met Darcy op date. Liam heeft nog een kans. Er is een medicijn ontdekt wat zijn kanker kan helpen of in ieder geval stop de kanker cellen stop zet. De kans dat die medicijnen aan slaan bij hem is groot. Het kost wel veel geld, Liam wou het ook niet. Zijn ouders konden dat niet betalen. Zayn heeft alles betaald. Daar zijn nog ruzie's gevallen over of Zayn het wel goed deed qua geld besteding. De ouders van Zayn vonden dat hij het geld beter kon sparen. Liam wou het ook niet maar Zayn wou het perse. Als hij het niet zou doen zou hij het niet overleven als Liam dood zou gaan zei hij. Liam stemde uit eindelijk in met de reden dat Zayn maar 3 optredens in een grote hal hoeft te geven en hij heeft het geld alweer. Die concerten staan ook al gepland. Als ik beter ben mag ik op een van zijn concerten staan. Nouja beter, zo danig beter dat ik een avond vol kan houden. "Lucas Robert Hemmings, we hebben de uitslagen." zegt de dokter heel serieus die de kamer in komt lopen. Liam komt naast me op het bed zitten. Ik sluit mijn armen om mijn knieën heen, hopend op goed nieuws. Liam legt zijn hand op mijn knie, als teken van steun. "En?" vraag ik piepend. Het moet goed nieuws zijn, dat kan niet anders. De kans dat het slecht nieuws is, is klein. Mijn hoofd heb ik neergelegd op mijn knieën. Liam hoor ik naast me snikken. Hij huilt door de medicijnen wel vaker op momenten. Ik leg mijn hand op zijn hand en knijp erin. "Het moet goed zijn!" fluister ik. "Luke?" vraagt de dokter. Als ik mijn hoofd omhoog doe weet ik al genoeg. Zijn gezicht spreekt boekdelen...
---------------------------
Ja en wat zal het zijn? Heel veel plezier voor de mensen die vanaaf naar het concert gaan!!!!:)
JE LEEST
Do you see that I love you?
FanfictionWat als je hopeloos verliefd bent op een meisje? Waarmee je eerst goede vrienden was, en nu lijken jullie twee vreemden. Wat als ze kapot gaat van binnen, kan jij haar nog redden of is het te laat? Of is je eigen leven in gevaar?