Gister habben Darcy en ik een heel plan uitgedacht. Nouja Darcy had al een heel plan bedacht. Darcy is daar zo resoluut in. Als ze in haar hoofd heeft zo'n plan dan moet het ook uit werken. Een keer vond ik een meisje leuk en ze had een heel plan bedacht hoe ik haar zou moeten veroveren. Ze stond erop dat ze het ging uitvoeren. Maar helaas is dat niet gelukt, ik weet wel niet hoe vaak ze wel niet sorry heeft gezegd. Ze heeft me zelfs uiteten genomen, me op dates gestuurd. Ik had het haar allang vergeven maar ze wou het perse doen. Uit eindelijk toen we in mijn tuin lagen naar de sterren te kijken was ze het ermee eens dat het niet haar schuld was. Het heeft me een lange tijd geduurt maar sinds dien de plannen die ze heeft zijn wel gelukt. Ze heeft Ashton aan een vriendin geholpen die hij zelf verpeste.
Flashback
"Ashton vertel waarom is het uit?"vraagt Darcy zeurderig. Ze is al een uur aan het proberen erachter te komen waarom het uit is tussen Ashton en Noa. Darcy heeft wekenlang geprobeerd ze bij mekaar te brengen. Uiteindelijk zijn ze bij mekaar gekomen. Nu is het plotseling uit en Darcy zou Darcy niet zijn als ze er niet achter wilt komen. "Darc stop ik wil het niet zeggen..." huilt Ashton. "Ash zo kan ik je toch niet helpen!" "Als je het zo graag wilt weten...." "Ja dat wil ik heel graag Ashton Fletcher Irwin!" zei Darcy boos. Als ze boos is dan moet je echt oppassen. "Nou Darcy Marcy Irwin dan zal ik je dat eens hartig vertellen. Ik ging vreemd okay? Nu blij?" huilde Ashton boos. "Nee Ashton kom op vreemd gaan is niks voor jou!" zei ik. "HOE KON JE? JE HAD EEN FK VRIENDIN EN JE GAAT VREEMD? HOE LAAG BEN JE? ASHTON FLETCHER IRWIN! WAAR THE HELL ZAT JE MET JE HOOFD!" "Darc rustig!"kalmeerde ik haar. "Nee Luke hij is te ver gegaan!" "Luister eerst naar zijn verhaal voordat je oordeelt princess." "Ik weet niet wat me bezielde." huilt Ashton. "Waar was je?" "I-ik was uit met vrienden en ik dronk teveel. Nouja ik was dronken en ik weet niet wat me bezielde en toen dacht ik dat ik Noa zoende maar het was een ander meisje dat veel op haar leek... Ik heb het helemaal verkloot. Ze heeft ook gelijk dat ze het uit heeft gemaakt... Ik ben haar toch niet waard... Ik ben het niet waard" "Ashton nu stop je okay? Je bent het zeker wel waard. Je hebt gewoon iets doms gedaan en dat weet je zelf ook! Als je echt van der houd ga je voor haar! Dan neem je haar mee naar de plek van de eerste date, doe je die overnieuw. Als ze niet wilt komen regelen Darcy en ik wel iets. Je gaat het haar proberen terug te krijgen okay?" "J-ja"
Uiteindelijk is het gelukt ook nog. Ze zijn nu 3 jaar gelukkig samen, als ze zo door gaan gaan ze nog trouwen en kindjes krijgen ook nog door mijn geweldige plan. Nee haha anders had Darcy wel iets verzonnen. "LUKE? LUKEEEEE?" "Huh wat?" "Waar zat jij met je harsens gek? We staan al een kwartier voor je huis en je reageert niet!" zegt Louis lachend. "Ow huh ja sorry!" Nog verbaasd loop ik naar de deur en bel aan. Ik raak altijd mijn sleutels kwijt waardoor ik vaak voor de deur stond te wachten totdat Harry thuis kwam.Mijn ouders komen altijd pas na het eten thuis helaas. Soms zou ik wel willen dat ze vaker thuis zouden zijn met eten, maar dan mis ik de geweldige kookkunsten van Harry. Hij kan zoooooo lekker koken goddelijk gewoon! Daarom eet ik ook ALTIJD thuis als hij kookt. Pizza kan hij zooo ontiegelijk lekker maken. Geen idee wat hij dan doet maar holy shit. Je mag ook nooit in de keuken komen als hij aan het koken is. Geheim recept zegt die altijd. "Heeee Luke! En Louis!" Ik had hem weten om te praten om met Louis te praten. Darcy is er niet bij dat zou te veel opvallen. "Kom binnen, ga zitten op de bank" zegt hij tegen Louis. Louis die zo zenuwachtig als wat is loopt braaf naar de woonkamer toe. " Luke blijf je erbij of niet?" "Ik had dat al met Louis overlegt, hij vind het fijner als ik erbij ben. Wat ik ook wel snap." "Ja natuurlijk is goed!" Ik pak gauw de glazen van het aanrecht die Harry al had neergezet. We lopen snel naar de woonkamer om Louis niet te lang alleen te laten. Onze kat Olaf is al bij hem op schoot gesprongen. Harry heeft een beetje een obsessie met Disney films en dan krijg je dit een kat die Olaf heet. Snel zet ik de glazen neer op tafel en ga naast Louis zitten. Harry gaat schuin tegen over hem zitten in de loveseat. "Louis voordat we beginnen enzo, wil ik even wat zeggen. Alles wat je dwars zit mag je gewoon zeggen, wij zullen je niet afkeuren ofzo. Je kan niks fout doen maar sluit je niet af. Blijf niet met vragen zitten want dat werkt alleen maar tegen. Wij zelf zijn natuurlijk geen psychologen, we proberen je te helpen! En wees vooral jezelf en eerlijk!" "Ja precies dat." antwoordde ik op Harry. "Ow okay.... Nouja ik val op jongens maar ik wil het niet denk ik..." Ik laat het gesprek vooral tussen Harry en Louis gaan denk ik. Zij weten het immers het beste. "En waarom wil je het niet?" "Nou het wordt niet geaccepteerd... Iedereen gaat vooroordelen, al dat soort dingen." ondertussen stroomde bij Louis de tranen over zijn wangen. "Louis mensen zullen altijd over je vooroordelen ookal ben hetero of BI of transgender of homo. Mensen blijven dat altijd doen omdat ze overal een mening over willen hebben. En ja dat is kut, maar dat verander je niet! En het wordt niet overal geaccepteerd maar so be it!" Harry je moet later hier iets mee doen i.p.v sport opleiding bedenk ik me. "Mijn ouders zullen me niet accepteren...." "Denk je dat of weet je dat?" "Dat weet ik...." "Louis als je ouders je niet accepteren kom je maar hier wonen!" zei ik gauw. Louis moest nog harder huilen. Voorzichtig trok Harry Louis in een knuffel en zei "het komt allemaal goed. Weet dat het de deur altijd voor je open staat!" Snel maakte ik een foto om naar Darcy te sturen. Dat moest ik perse van haar doen.
Luke🎉
*media toegevoegd* Louis was overstuur en Hazz troost hemxx"Louis alles komt goed!" zei ik. Ja dit gaat goed komen. Larry wordt real! Dat moet gewoon anders gaan we ze het verplichten!
------------
1138 woorden🙊
JE LEEST
Do you see that I love you?
FanficWat als je hopeloos verliefd bent op een meisje? Waarmee je eerst goede vrienden was, en nu lijken jullie twee vreemden. Wat als ze kapot gaat van binnen, kan jij haar nog redden of is het te laat? Of is je eigen leven in gevaar?