Vandaag moest ik weer naar het ziekenhuis. Ik zou er nu een week moeten liggen door de behandelingen. Darcy heeft het gisteren uitgemaakt met Jace. Ze hebben er beide geen problemen mee gelukkig. Jace vind Clara inderdaad leuk nu, maar Darcy vind dat helemaal niet erg. Ze is verliefd op iemand anders met blond haar. Geen idee wie, ik denk Niall. Hij is een vriend van mij op school. Na school gaan we niet echt met mekaar om. Waarom ik heb geen idee. Hij is getrouwd met eten zegt hij altijd. Hij doet alles voor eten. Één keer was ik mijn boeken vergeten bij Duits en als je bij haar je boeken vergeet wordt je eruit gestuurd. Maar Niall is haar lievelingtje dus had ik Niall's boek en in ruil daarvoor kreeg hij eten. Geweldige gozer is dat. Darcy en Ashton komen zo langs, vanavond komen Harry en Louis langs. Jace wou heel graag komen vandaag maar ik zei dat hij eerst met Clara moet hebben voordat hij langs mag komen. Anders zou dat nog jaren duren, Jace kennende. "Meneer Hemmings, er staan twee blije kleuters op de gang mogen ze binnen komen?"lachte Ashandra (louis_my_hottie alsjeblieft :) ) "Haha ja tuurlijk!" zei ik lachend terug. Ashandra is mijn verpleegster voor de tijd dat ik hier lig. Ze is half Spaans en half Nederlands. Ze heeft een licht Spaans accentje maar dat is wel grappig. Ze is wel knap maar niet zo knap als Darcy natuurlijk. Maar dat is niemand, zelfs het knapste model. Ownee wacht Darcy is het knapste model! "Luke! Luke! Asshole! Wat dacht jij, er is nog niet genoeg gezeik ik doe vrolijk even mee? Mate je liet me echt schrikken!"zegt Ashton gelijk. Hij had mij nog niet gezien sinds de laatste keer. "Ja sorry dude! Iedereen schrok wel denk ik..." De tranen sprongen in mijn ogen. Nog zo iets de medicijnen maken me de hele tijd aan het huilen. "Nee Lukey niet huilen, daar kan ik niet tegen." zegt Ashton met tranen in zijn ogen. Darcy en Ashandre is weg gelopen want ze ging wat drinken halen. Ashton kwam op het bed zitten. "Het komt door die verdomde medicijnen! Alles gaat kut. Wat als ik het straks niet haal? Dat kan ik mijn ouders en Harry niet aan doen, jullie ook niet. Nou als mensen al vrienden met me willen zijn..." vertel ik in een zucht. Er valt een stilte. Ik had gelijk, mensen willen geen vrienden met me zijn nu ik kanker heb. "Ik heb gelijk hé?" vraag ik onzeker. "Luke hell no! Je hebt totaal geen gelijk. Als mensen je laten vallen door je ziekte zijn geen echte vrienden! Echte vrienden zijn die je steunen door dik en dun! Luke ik ga je steunen totdat het niet meer kan. Je gaat vechten tot het einde! En blijf hier nog maar even liggen want die verpleegster is pittig hot!" lacht Asthon. "Haha she is yours mate!" lach ik terug.
-------------
Ik weet niet of ik morgen kan updaten ben bijna de hele dag weg...
JE LEEST
Do you see that I love you?
FanfictionWat als je hopeloos verliefd bent op een meisje? Waarmee je eerst goede vrienden was, en nu lijken jullie twee vreemden. Wat als ze kapot gaat van binnen, kan jij haar nog redden of is het te laat? Of is je eigen leven in gevaar?