57 - Louis

79 6 0
                                    


14 februari, de dag van de liefde. Waarop ik ga trouwen met mijn verloofde. Luke kan erbij zijn. Toen Hazz het voorstelde zei ik gelijk ja. Zonder Luke is het niet compleet. Luke geeft Harry weg. Dat wou Harry het liefst. Ik sta al bij het altaar en dan pas komt Harry eraan gelopen. Niall geeft mij "weg". Hij loopt met mij mee naar het altaar.

Ik heb mijn ouders een brief gestuurd met dat ik ga trouwen vlak nadat we verloofd waren. Waar ik nu nog steeds geen antwoord op heb gekregen. Ik heb ze ook een uitnodiging gestuurd. Maar ik ga er niet vanuit dat ze komen.

We trouwen op een hele mooie locatie. Een oud kerkje dat op een op veld ligt met een paar bomen. In die bomen hangen allemaal lampjes. Daar word ons feest ook gehouden. Verbazingwekkend is het gewoon zomer weer. Wat echt prachtig uitkomt. Zo kunnen we hier buiten feesten en eten. We hadden een extra locatie gehuurd om daar te feesten en te eten voor het geval dat het slecht weer zo worden.

Zenuwachtig sta ik te wachten in een kamer. Over een minuut loop ik er met Niall heen. Ik heb een zwart pak aan hetzelfde als Harry. Luke en Niall hebben allebei een blauw pak aan. Ik heb Luke en Harry niet meer gezien sinds we hier zijn aangekomen. We hadden het al te weten te rekken. Voor vannacht hebben we een hotelkamer geboekt, we blijven toch jonge jongens.

"Lou, kom we gaan!" zegt Niall. Hij legt mijn stropdas nog gauw even recht. "Komt goed! Je briefje zit in je broekzak. Ash geeft de ringen. Harry gaat je prachtig vinden. Luke is erbij. Relax. Adem in adem uit."

Langzaam begint de muziek te spelen. Het is prachtig. Er staan twee zwarte stoelen met op elke stoel een witte roos. Een zwarte tafel met een 2 witte rozen erop. De dominee die erachter staat heet een zwart wit gewaad aan. Het thema is zwart wit. Er ligt een witte loper op de grond met aan de rand zwarte rozen blaadjes.

De muziek begint weer te spelen. Harry komt binnen lopen met Luke. Wauw! Hij heeft zijn haar naar achter gedaan met gel. Hij kijkt onzeker naar de grond. Luke zegt iets in zijn oor. Hij kijkt onzeker omhoog. Ik begin te glimlachen als een gek. Als hij ziet dat ik aan het glimlachen ben, begint hij ook te glimlachen.

"Lou, take care of my brother!" zegt Luke waarna hij terug loopt naar zijn plek. "Ik hou van je." zeg ik geluid loos. Harry moet blozen en zegt hetzelfde terug. Er valt een traan over zijn wang. Ik veeg hem weg met mijn hand. Harry pakt mijn hand vast en verstrengeld onze vingers.

"Louis jij mag beginnen met je speech." zegt de dominee.

"Lieve Hazz,
We hadden besloten om dit kort te houden. Maar hoe kan je het kort houden als je het over jou wilt hebben. Ik heb het geprobeerd zo kort mogelijk te houden. Waar moet ik beginnen. Je bent zo sterk, hoe je je door alles heen slaat. Hoe je altijd rekening houdt met anderen. En daardoor jezelf af en toe vergeet. Hoe je 's ochtends altijd het ontbijt klaar maakt met je messy bun. Ja dat is nog een feit. Hoe knap je bent. Zelf heb je het niet door altijd. Maar gelukkig ben ik er dan om het je duidelijk te maken. Hazz je verliest binnenkort je broertje, maar Harry ik weet dat jij dit kunt. Je bent sterk genoeg. Luke zal altijd bij je zijn, we zullen hem nooit vergeten. Liefje ik ben zoooo trots op je! Ik hou van je! Your sincerely Louis"

De tranen vallen bij Harry naar beneden. Ik knijp in zijn hand. Hij glimlacht naar me. "Harry aan jou de eer." zegt de dominee. Harry kucht even en haalt zijn tranen weg met zijn hand.

"Lieve Lou,
Nachten heb ik er aan gespendeerd om iets op papier te zetten wat goed genoeg is.
You and I
We don't wanna be like them
We can make it 'til the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above
Can separate the two of us
'Cause you and I
We don't wanna be like them
We can make it 'til the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above
Can separate the two of us
No, nothing can come between
You and I

Je bent zo'n sterk persoon, hoe je alles oplost. Lieverd ik hou van je!"

Het stuk van 'You and I' zingt hij. De tranen stromen over mijn wangen. Ik ben zoooo trots op hem! Dat ik hem straks mijn man kan noemen. Ik snap niet waar ik zo'n lief persoon aan verdien.

"Dan verklaar ik jullie nu tot man en man. U mag de bruidegom zoenen!" zegt de dominee. Harry legt zijn handen op mijn wangen. Ik leg mijn mijn handen op de heupen van mijn man. "I love you!" fluistert Harry waar naar hij mij zoent.

"Jongens deze dans is voor jullie!" zegt Niall na zijn speech. Harry komt naar mij toe gelopen. "Mag ik deze dans van je?" vraagt hij. Giechelend neemt hij mij mee naar de vloer. Hij legt zijn handen op mijn heupen. Ik sla mijn armen om zijn nek.

"Lou dankje!" "Waarvoor?" "Voor dat je me deze dag hebt gegeven, voor de beloftes die je hebt afgelegd. Voor alles dat je hebt gedaan voor mij!" "Hazz gekkie je moet me niet bedanken. Ik doe alles met alle liefde voor je! Ik ben gelukkig met je. Nu zijn niet de leukste tijden maar lieverd ik ga je steunen door en voor alles!" Ja ik ben gelukkig. Gelukkig met de leukste knapste man Harry Tomlinson - Styles...

A/N er komt nog 1 hoofdstuk + epiloog+ dankwoord en dan is het over😱🙈

Do you see that I love you?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu