Darcy heeft besloten om nog een tijdje thuis te blijven, wat ik ook wel snap. Maar het is anders, wetende dat we weer vrienden zijn maar ze is niet op school. We zitten weer in de wiskundeles, en Jace is licht uitgedrukt irritant. Als hij zo door gaat wordt hij eruit gestuurd maar dat boeit hem helemaal niks. Hij heeft al zo vaak moeten nakomen dat hij het hele jaar een vierkant rooster kreeg! "Meneer Norman, nu is het genoeg. Nog een keer en je mag een blauwe brief halen!" Louis vind het helemaal geweldig! Hij moet altijd lachen als Jace aan het klooten is, vaak wordt hij daardoor er ook zelf uitgestuurd. Maar op een of andere manier hoeft hij nooit na te komen. Ik zelf ben er een paar keer uitgestuurd omdat ik mijn huiswerk was vergeten of mijn boeken. Die docenten moeten eens niet zoveel huiswerk opgegeven, dan had ik het wel af. Maar nee hoor ze geven je bakken met huiswerk op alsof je niks anders te doen hebt naast school. Clara en Darcy zijn er nog nooit uitgestuurd, good girls! Plots voel ik mijn mobiel trillen. "Meneer, mag ik naar de wc?" "Ja tuurlijk meneer Hemmings!" Waarom hij iedereen bij zijn/haar achternaam noemt weet niemand. Gewoon ouderwets denk ik. Snel loop ik naar buiten en pak ik mijn mobiel om te kijken van wie ik een appje kreeg.
Princess💍:
Heeee Hemmings! En is de wiskunde les leuk met Louis?😝 Maar wij moeten iemand aan mekaar koppelen. Louis kwam gisteravond nog ff langs, en vertelde dat hij op jongens valt (How cute😍) hij moest helemaal huilen omdat hij het niet wou. En ik vroeg hoe hij dit weet maar daar wou die niet op reageren. Maar ik wist dat hij laatst bij jou was en toen legde ik de link tussen Louis en Harry . Dus ik praatte over Harry en hij was heel geïnteresseerd enzo. Sooo Lets make Larry?(Harry+Louis😏) Kom vanmiddag na school en we maken een plan😊 Succes met school Lukey😚
Hahahaha ook echt iets voor Darcy om dit te bedenken! Snel antwoorde ik haar terug om te zeggen dat ik vanmiddag na school naar haar toe zou komen. Snel rende ik naar het lokaal anders was ik wel erg lang weg. "En waar komt meneer Hemmings zo laat vandaan?" Ow shit, Okay bedenk een smoes. "Euhh ik was in het verkeerde lokaal, dacht dat ik economie had." Zeg ik zo onschuldig mogelijk. l "Liefde neemt je hersenen over hè!" Snel ging ik op mijn plek zitten. "Goed gewerkt. Jullie mogen de laatste 10 minuten praten!" Volgens hem werken we altijd goed! Achja beter dan nog 10 minuten wiskunde. "Luke? Kan ik je vanmiddag even spreken?" Vraagt Louis. "Ja kan wel maar ik ga daarna naar Darcy." "Ahh Okay, duurt ook niet zo lang denk ik." De rest van de dag verliep rustig, nouja Jace is er nog wel 2x uitgestuurd. Maar dat vond die wel leuk. Soms snap ik die gozer echt niet. "Luke? Ik moet je wat vertellen. Darcy weet het al en aangezien jij een van mijn beste vrienden bent geworden vind ik dat jij het ook moet weten." Ik weet al waar dit naar toe gaat. "Ja tuurlijk je kan me alles vertellen." Ik weet al een beetje hoe ik moet reageren, na de coming out van Harry. "Nouja euhmm ik val op jongens denk ik?" vraagt Louis meer dan dat hij het echt zegt. "Hè dat maakt toch niks uit, ik weet niet echt hoe dit moet enzo. Maar anders kom je morgen langs en dan kan je met Harry praten." "OW ja is tuurlijk is goed als jij dat niet erg vind?" "Neejoh! Nou ik ga later mate!" Eigenlijk vind Harry dat wel erg maar ik haal hem wel over. Nu eerst naar het leukste meisje!
--------------------------
Omdat ik 106 lezers heb op dit boek en ik met Niek5769 heb afgesproken dat ik dan een deel van 1000 woorden plaats. Komt die er morgen op :)
JE LEEST
Do you see that I love you?
FanfictionWat als je hopeloos verliefd bent op een meisje? Waarmee je eerst goede vrienden was, en nu lijken jullie twee vreemden. Wat als ze kapot gaat van binnen, kan jij haar nog redden of is het te laat? Of is je eigen leven in gevaar?