4-Luke

163 14 0
                                    


Vandaag op school wordt er alleen maar geroddeld, geroddeld over het mooiste meisje op school. Nee nog beter ze is het mooiste meisje van de wereld. Iedereen zegt dat ze om aandacht vraagt. Maar niemand weet het echte verhaal. Ik weet wel dat ze NIET om aandacht vraagt, dat heeft ze nooit gedaan. Het liefst wilt ze helemaal niet opvallen, dan zou ze dit echt niet om de aandacht doen. Jace mijn beste vriend, snapt wel waarom ze het denken maar is het er ook niet mee eens. We zitten weer eens in een van de vele saaie wiskunde lessen als de conrector binnen komt lopen en de docent roept. Gelijk gaat de hele klas praten over dat Darcy er niet is, dat ze om aandacht vraagt, dat ze een aandachtshoer is. Mensen moet eens gaan stoppen met vooroordelen. Je kan het makkelijk op zoiets afgooien. Zo ontstaan dus de roddels.... Clara is wel op school gekomen maar die zag er niet zo goed uit. Rode ogen van het huilen, haar zat niet perfect in een staart zoals gewoonlijk. Ik heb echt te doen met haar en Louis. Hun beste vriendin heeft een zelfmoordpoging gedaan! Ik vraag me af of zij wel weten waarom ze het heeft gedaan... De docent komt na een lang overleg met de conrector weer binnen lopen. "Jongens ik moet helaas mededelen dat mvr. Irwin een tweede poging heeft gedaan om haar leven te beëindigen. Het is haar gelukkig niet gelukt. Of ze dit schooljaar nog terug komt is de vraag. Hopelijk hiervoor je begrip. Als je iets wilt weten kan je dat aan je mentor vragen. Prettige dag nog." zei de conrector. De helft krijg ik al niet mee. Tranen komen er op, Darcy het altijd vrolijke meisje heeft weer een poging gedaan. Dat kan niet, dat is onmogelijk. Iemand of iets moet haar helemaal kapot hebben gemaakt. Als ik merk dat ik huil ren ik de klas uit pak mijn tas en ren weg. Ik kan het niet aan, nee Luke niet zo denken. De enige die het nu moeilijk heeft is Darcy en haar familie. Ik moet naar haar toe, maakt mij niet uit dat het ongepast is. We waren beste vrienden, we voelden als broer en zus. Ze heeft 3 broers Ashton, Jeroen, Ruud. In de eerste was Ashton op reis met een vriendengroep, daardoor konden Jeroen en Ruud hun gang gaan met Darcy helaas. Vaak bleef ik in het weekend bij haar slapen of andersom. Ze durfde gewoon niet alleen met hun te zijn. Vlak daarna kwam Ashton terug en hebben ze het uitgepraat. Als ik om me heen kijk merk ik pas dat ik in het park ben. Gauw ga ik op het bankje zitten waar ik altijd zat met haar. Ik kijk verschrikt op als iemand op me schouder tikt en zegt "Luke?"

Do you see that I love you?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu