12-Darcy

138 11 0
                                    

Pov. Darcy

Luke👫🎉
*media toegevoegd* Louis was overstuur en Hazz troost hemxx

Yesssss!! LARRY IS GONNA TO BE REAL! Okay laten we duidelijk zijn Louis en Harry samen zijn gewoon goals!

Darcy:
JAAAAAAA! LARRY👬 Goed gedaan Lukey👫❤😝

Ik mis de tijden toen Luke en ik nog beste vrienden waren.  Vaak sliepen we  in de zomer buiten onder de sterren op de trampoline. Goede oude tijden. Nu is alles verandert ik ben depressief, de band is minder sterk.

Anoniem:
Beter sterf je bitch! Het leven is niks voor jou! Iedereen is beter af zonder jou! Jammer genoeg waren je pogingen mislukt. Wedden dat iedereen had gelachen als het was gelukt? Bitch sterf! Val dood! Hoeven wij nooit meer je rot takke face te zien!! Fuck you bitch!

Dit weet niemand. Dit is een van de reden dat ik zelfmoord heb proberen te plegen. Helaas is het mislukt...  Elke dag denk ik 'wat als het wel was  gelukt hadden ze gelijk gehad? En nu weer, dit sloopt me keer op keer. Dit is al een jaar zo. In het begin dacht ik wat een kleuter, maar langzamerhand begon ik er in te geloven en ben ik gaan snijden. De druk om te gaan snijden is nu heel hoog. Het liefst ren ik nu naar boven en ga snijden. Maar sinds mijn pogingen hebben ze alle scherpen dingen in een kast gelegd en daar een slot op gedaan. Klinkt heftig maar zo is mijn broer Ashton nou eenmaal. Mijn ouders vinden alles maar best. Ook alle messen scharen puntenslijpers heeft die een kistje gedaan met een slot. Er is niks scherps meer te vinden.... Nee wacht in van die verhalen lees je altijd dat mensen het met glasscherven doen. Ik pak gewoon een glas uit de kast niemand die het merkt. Als ik die buiten in een handdoek kapot sla en het boven op mijn kamer leg. Niemand die het merkt. Snel pak ik een schoon glas en een handdoek. Ik loop snel naar buiten en sla het kapot tegen de muur. Best goed idee zo eigenlijk. Niemand komt erachter dat er een glas mist. Wacht als ik twee scherven hou boven en de rest weg gooi. Ashton die weet precies wanneer een glas weg is en dan ziet hij de scherven van dat het kapot is gevallen. Snel gooi ik de scherven weg en loop naar de badkamer.

Steeds maalt het appje door mijn hoofd. Voor elk kwaad ding zet ik een snee op mijn arm. Ondertussen heb ik er al stuk of 5 gemaakt en is Luke naar binnen gekomen maar heb ik dat niet gemerkt. Terwijl ik doorga met sneeën maken op mijn armen gaat de deur open. "Darcy what the hell denk je te gaan doen? Weer zelfmoord plegen?"zegt iemand huilend...

Do you see that I love you?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu