Gisteren was zooo gaaaaf! Wauw, we zongen it's you en Beside you. Alle fans waren aan het huilen tijdens it's you. Geen idee waarom, want zo mooi zing ik ook weer niet. Ja Zayn wel natuurlijk. Zayn kwam vlak voor het concert er achter dat de drummer ziek was en niet kon optreden. Hij vroeg of ik nog een drummer kende. En laat Ashton nou heel goed kunnen drummen. Ashton word nu de vaste drummer van Zayn. Zijn eigen drummer wou al een tijdje stoppen maar wou deze 'tour' nog afmaken. Ashton begint ook na deze 'tour' als zijn drummer. Ashton had de dag van zijn leven. Iedereen was er bij. Met iedereen bedoel ik vrienden en familie. De enigste persoon die misten was zij, Mylene. Haar laatste brief die ze schreef aan mij heb ik altijd bij me. Ik pak de brief uit mijn nachtkastje. Ja ik lig weer in het ziekenhuis. ik heb teveel ingeleverd door het concert. Maar dat boeit me niks! Ik open de envelop waar met mooie krullige letters 'Lucas Robert Hemmings' opgeschreven staat.
Lieve Luke,
Ja voor deze brief was jij al een tijd bang. Maar toch zei je elke keer 'als je ooit gaat laat een brief achter voor ons, je mag niet gaan. Wij kunnen je niet tegen houden als het je teveel wordt. Maar weet dat wij er altijd voor je zijn.' Op een gegeven moment zei je dit elke keer voordat we ophingen. Je was bang om me te verliezen. Elke avond voordat we gingen slapen belden we, eerlijk gezegd belde jij mij altijd. Maar dat vond ik niet erg. Je wist hoe ik er aan toe was door bepaalde dingen die er gebeurt zijn. Ik wist al een tijdje dat deze brief eraan zat te komen. Onopvallend vroeg ik wat je in deze brief wou hebben. Jou'n enige antwoord was niet té lief en wees jezelf in de brief. Maar dat is het probleem Luke, brieven zoals zijn altijd té lief. Je wilt de persoon aan wie je deze brief schrijft laten weten wat hij/zij voor jou betekende. Ik kan mezelf niet zijn want die ben ik kwijt al een tijd. Okay ik ga alles eruit gooien wat me dwars zat aan jou en daarna waarom ik dat nooit heb gezegd. Je weet wel waarom je deze brief krijgt en wat de reden erachter is dat ik het heb gedaan. Zoals iedereen. Iedereen wist verdomme dat ik depressief was. En door wie kwam dat, door mijn eigen vriendje Luke Hemmings. Maar ik kan je het niet kwalijk nemen. Ik weet dat jij dat zelf wel doet. Maar lieverd doe dat niet! Echt niet! Jij kon er niks aan doen dat die screenshot werd doorgestuurd. Dat de school erachter kwam dat ik mezelf snijd en dood wensen heb. Dat ik er niet meer tegen kon tegen het gepest. Daar voel je je ook schuldig over dat je hun nooit hebt gestopt. Maar jij kon er niks aan doen! Als je er wat aan deed werd je net zoals mij, doordat je al met mij had was je je status al verloren. Na dagen lang heb je me weten om te praten, door te zeggen dat de status je niks boeide.' Ja het was leuk om populair te zijn, maar om met zo'n leuk meisje als jou te zijn is nog leuker.' Zei je telkens. En zo stom als ik ben geloofde ik dat. Ik geloofde dat ik goed genoeg was, dat ik er wel mocht zijn. Zo liet jij mij ook voelen, tot dat Lisa bij je in de klas kwam. Je ging naar een feestje met Jace, zij was er ook. Ze had je dronken gevoerd, iemand had het gefilmd. Zij had je gezoend, jij ging er vrolijk in mee. Het filmpje werd naar mij gestuurd. Het stukje dat Lisa je alleen maar alcohol gaf stond er niet op. Ik was zo gek om het te geloven. Jij wist van niks. Ik had het filmpje gelijk verwijdert. Niemand sprak er meer over. Ik geloofde dat het echt was. Ik maakte het uit, ik wou niet met een cheater. Jij wist niet waarom ik het uitmaakte. Ik schreef je een brief waarin ik het uitlegde. Jij snapte er helemaal niks van. Ergens in mijn mobiel stond het filmpje nog, ik liet hem aan je zien. We kregen ruzie. Ik was er niet van overtuigd dat je dronken was, je hebt het drie weken geprobeerd maar toen gaf je op. Je wist dat het geen nut meer had. Ik was al te ver heen. Ik kon niet meer van gedachten veranderd worden. in de tijd dat we hadden het je een screen gemaakt van ons gesprek om hem door te sturen naar Harry voor wat je ermee aan moest. Maar een jongen zag die foto en had hem stiekem naar zichzelf gestuurd. Hij verspreidde het de hele school door. Sinds dien werd ik gepest. Elke avond belden we, je wou niet dat ik ging. Tot het feestje. 4 weken na het feestje schrijf ik deze brief. Ik kan niet meer. Ik kan het niet meer aan al die haat. Nadat het uit was werden je vrienden boos op mij omdat ik je niet geloofde en weet je ik zou precies hetzelfde hebben gedaan. Maar Luke zonder mij ben je veel gelukkiger, nee de hele wereld is gelukkiger. De tijd die we hadden was goed, perfect! Jij liet mij voelen alsof ik er wel tot deed. Maar iedereen weet dat dat niet zo is. Het is tijd voor mij om te gaan. Deze wereld te verlaten. Dat ga ik doen. Ik ga naar een plek waar ik me gelukkiger voel, ik ga boven over je waken. Ik ga mijn best doen om al het ongeluk uit je leven te halen. Als er ongeluk in je leven komt, weet dat ik er met mijn leven voor heb gevochten om het ongeluk geluk te maken. Lucas Robert Hemmings, ik hou van je!
-xxx- Mylene Sascha Kleinoord.
JE LEEST
Do you see that I love you?
FanfictionWat als je hopeloos verliefd bent op een meisje? Waarmee je eerst goede vrienden was, en nu lijken jullie twee vreemden. Wat als ze kapot gaat van binnen, kan jij haar nog redden of is het te laat? Of is je eigen leven in gevaar?