"Anders kan ik ook weer naar huis gaan?"vraagt Louis onzeker. "Ja graag!" antwoord Harry. Boos kijk ik hem aan. Hij moet een keer leren niet voor zijn problemen weg te rennen, zoals hij gewoonlijk doet. "Nee Louis je blijft gewoon hier. Wij zijn in de woonkamer aan het gamen!" Harry kijkt me boos aan. Nu moet ik echt oppassen met wat ik zeg of hij wordt pislink. "Ik ben op mijn kamer. En jou Luke jou spreek ik later nog wel." Boos loopt hij weg. "Sorry hij is soms wat lastig."zeg ik tegen Louis. Ondertussen zitten we al op de bank in de woonkamer. Gauw doe ik de playstation aan en zet Fifa op. "Luke?" "Ja?" "Euhmm misschien een rare vraag maar is Harry homo?" vraagt Louis onzeker.
Flashback
Angstig komt Harry mijn kamer in gelopen. "Hazz? Gaat het wel?" "L-luke? Kan ik je iets vertellen? Maar beloof je dat je me niet gaat uitlachen of iets?" vraagt hij onzeker. "Ja tuurlijk! Je kan me alles vertellen altijd." Okay wat in hemelsnaam gaat hij me vertellen? Normaal is hij nooit zo.... onzeker? "Luke je moet echt niet mij gaan buitensluiten ofzo? Alsjeblieft?" Waarom zou ik dat doen? Hij is mijn broer, zo iets ergs heeft hij toch niet gedaan. Hij heeft heus niet iemand vermoord. "Nee tuurlijk niet, doe niet zo gek!" "Nou euhm jaaa.. Ik euhh ben euhh homo?" zei Harry voordat hij in tranen uitbarstte. Voorzichtig trek ik hem in een knuffel, ookal is hij groter. "Sttt..." Ik had geen idee wat ik moest doen. Normaal moet hij nooit huilen. "Je gaat me toch niet haten he?" vroeg hij onzeker. "Nee! Nee natuurlijk niet! Hoezo zou ik je haten? Alleen omdat je homo bent? De mensen die dat wel doen zijn gewoon sukkels! Jij kan er ook niks aan doen!" Waarom heb ik dit nooit gezien? Hij was altijd de gene die zeker over zich zelf was. "Denk je dat pap en mam me uit huis gaan zetten?" "Nee natuurlijk niet! Hoelang loop je hier al mee?" "Euhmm als sinds mijn 13e?"zei hij meer als een vraag. Ondertussen waren we al op mijn bed gaan zitten. "Zolang?! Vriend je had echt wel eerder naar me toe kunnen komen!" Waarom heeft hij hier zo lang mee gelopen? "Weet je wel niet hoe moeilijk dit voor mij is?" zei Harry boos. "Ja sorry."
"Luke?! LUKE!"schreeuwde Louis. "Euhh ja sorry. Eigenlijk mag ik dit niet zeggen..." "Ja dus..." "Luke eet Louis mee?"schreeuwt Harry. Ik kijk gelijk naar Louis hopend dat hij ja zegt. Ik weet dat Harry Louis leuk vind en dat Louis dit vraagt betekent misschien wel meer. Misschien vinden ze mekaar leuk! "Euhh als het kan?" zegt hij onzeker. "Hazz hij eet mee!" "Okay kom maar dan naar de keuken, eten is klaar!" " Is je broer altijd zo snel met eten koken?" Ondertussen zijn we al naar de keuken gelopen om te eten. Hopelijk gaat dit zonder moeilijkheden...
JE LEEST
Do you see that I love you?
FanfictionWat als je hopeloos verliefd bent op een meisje? Waarmee je eerst goede vrienden was, en nu lijken jullie twee vreemden. Wat als ze kapot gaat van binnen, kan jij haar nog redden of is het te laat? Of is je eigen leven in gevaar?