•Met Darcy op date
•Naar het graf van Jack&Ben gaan
•Met Harry en Louis een nummer maken
•Met mijn ouders een dag weggaan
•Een fotoalbum maken
•Darcy mijn meisje maken
•Harry en Louis zien trouwen
•Gelukkig zijnMijn bucketlist. Er zijn altijd van die cliché dingen zoals skydiven en zulke dingen maar dat wilt iedereen wel doen denk ik. Gister heb ik de ruggen merg punctie gehad. Dat was zo pijnlijk! Ik kon niet verdoofd worden vanwege medicijnen. Mijn hele rug voelt stijf aan. Ik kan nauwelijks lopen of zitten. Darcy heeft het gisteren nog gemasseerd vlak daarna. In het begin liepen de tranen over mijn wangen maar toen ze even bezig was hielp het wel. Vandaag komen Louis Harry Ashton en Darcy. Harry was gister echt een stress kip. Heel de tijd liep die heen en weer was die zeer prikkelbaar. Als iets verkeerds ging moest hij gelijk huilen. Zo zielig! Louis was er ook de hele tijd bij. Louis is al 19 bijna 20 kwam ik laatst pas achter. Hij is vanaf mavo naar vwo gegaan en is nog een keer blijven zitten volgens mij. Voor zijn vervolg opleiding is het handiger als je vwo hebt gedaan. Wat hij wilt doen geen idee. Harry wilt later een eigen bakkerij openen. Ik zie eigenlijk nog zo voor me dat ze samen een bakkerij openen. Ja omg ja! Dat moeten ze gewoon gaan doen. "LARRY!" schreeuw ik. Harry en Louis waren er al. Vragend kijken ze op. Louis had zijn hoofd op Harry's schouder neer gelegd. Ik over drijf niet maar ze zijn nog schattiger dan een doos met puppy's. "Jullie moeten samen een bakkerij openen!" zeg ik enthousiast. Harry kijkt mij blij aan. "Wat denk jij baby?" vraagt hij aan Louis. "Super idee, Lukey!" antwoord hij. Harry geeft hem een kus op zijn hoofd. Louis legt zijn hoofd terug op Harry's schouder. "Lou heb je een trui van Harry aan?" vraag ik lachend. Beschamend knikt hij ja. "Hij zit gewoon lekker." "En hij staat je gewoon hot." fluistert Harry hard genoeg zodat ik het hoor. Louis begraaft zijn rode rood dieper in Harry's nek. Er lopen twee mensen binnen. Ik heb het niet door want ik zit blij naar het verliefde stel te kijken. Ik merk ze pas op als Darcy ineens voor mijn neus staat. "Hi Lukey!" zegt ze vrolijk. "Hi baby!" fluister ik terwijl ik haar een knuffel geen. Als ze terug trekt merk ik pas dat Michael mee is in plaats van Ashton. "Mikey!" roep ik als een 3 jarige kleuter. "Lukey!" roept hij op dezelfde manier terug. Blij steek ik mijn handen uit om hem een knuffel te geven. Blij geeft hij me een knuffel. "Mikey je hebt je haar weer geverfd!" zeg ik enthousiast. "Ja ik dacht eens wat anders!" Het is nu Galaxy om het zo maar te zeggen. Elke kleur staat bij hem denk ik ook wel. Darcy is al naast me komen liggen. Ik sla mijn armen om haar heen en geef een kus op haar haar. "Mickey Larry gaat later een eigen bakkerij openen! Als goed is!" "OMG! Echt! Ik ga later met Calum bij jullie brood en al die shit halen! Ja jongens dat moeten jullie doen. Ik zie dat al helemaal voor me! Ja jongens jullie worden de beroemdste bakkers hier!" ratelt Michael. "Luke ik moet je nog wat vertellen." zegt hij ineens heel zenuwachtig. "Wil je dat alleen tegen mij zeggen of ook tegen hun zeggen." "Ow zij mogen het ook wel weten." Darcy was al in slaap gevallen. Ashton had me van ochtend nog geappt dat ze vannacht bijna niet had geslapen. "Vertel!" Met mijn hand streel ik door haar haar. "Euhmm heel misschien gaan Calum en ik trouwen?!" zegt Michael. "Nee! Serieus! Gefeliciteerd mate! Wauw!" zeg ik enthousiast. "Gefeliciteerd Michael!" zegt Harry. "Ahh wat leuk!! Gefeliciteerd!" zegt Louis. Darcy slaapt gewoon rustig verder. "Luke we gaan trouwen als jij uit het ziekenhuis bent. Wil jij mijn getuige zijn?" vraagt hij onzeker. Er komen tranen in mijn ogen. Ik knik maar ja. Als ik nu ga praten barst ik in huilen uit. Bij Michael komen de tranen ook in zijn ogen. Hij geeft me een knuffel zover het kan. "Dankje Michael!" fluister ik. "Jij bedankt!" zegt hij blij terug.
Na een uur zijn Harry,Louis en Michael weggegaan. Darcy slaapt nog steeds. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik de getuige ga zijn van Michael en Calums bruiloft. Gauw app ik Calum.
Luke:
Hee! Van Michael hoorde ik dat jullie gaan TROUWEN! Wie had dat gedacht?😱 Calum je hebt het wel echt heel romantisch gedaan bro! Precies zoals je een keer droomde en dat vertelde😂 Nou Darcy slaapt naast me dus ik ga ook maar slapen! Laterz bro!Darcy draait zich om. Ze gaat met haar rug tegen mij aan. Ik draai me ook om. We liggen lepeltje lepeltje. "Slaap lekker Princes." zeg ik voordat ik ook mijn ogen sluit.
-----------------------------------------
OMG! WE HEBBEN DE 1K GEHAALD😱😱😱😍😍😍🎉🎉🎉
OMG HOEEE??😱😱
ZOOOO ERG BEDANKT GUYS❤ Het volgende hoofdstuk word een lang hoofdstuk voor jullie, maar dat kan wel wat langer duren😅 Als jullie een ander leuk idee hebben hoor ik het graag☺
Ik heb nog een gf nodig voor Niall. Wie wilt dat zijn? Zeg je naam in de reacties hoe je wilt heten😊-
JE LEEST
Do you see that I love you?
FanfictionWat als je hopeloos verliefd bent op een meisje? Waarmee je eerst goede vrienden was, en nu lijken jullie twee vreemden. Wat als ze kapot gaat van binnen, kan jij haar nog redden of is het te laat? Of is je eigen leven in gevaar?