Bölüm 26
''Elena'nın bu kadar uykucu olduğunu bilmiyordum. Onun içindeyken zaman ne kadar hızlı geçiyordu?''
Sessizlik.
''Sessiz ol Selesia. Onu uyandıracaksın.''
Sessizlik.
''Biz de uyanmasını istiyoruz zaten Savera. Bizi görünce yüzündeki ifadeyi çok merak ediyorum.''
Sessizlik.
''Sana daha kaç kere demem gerekecek Solena? Benim adım Savera değil.Benim adım sağ taraf! Deniz kızları sizlere yeni isimler vermiş olabilir. Ama ben bu ismi kullanmayı düşünmüyorum.''
Sessizlik.
''Onlar seni yıkarken ve giydirirken böyle söylemiyordun ama Sevgili Elena'nın eski sağ tarafı.''
Sessizlik.
''Çocuklar! Artık Elena'nın içinde değiliz farkındaysanız. Elena'nın eski iç sesi olarak size bir tavsiye vermek istiyorum.Yıllardır aranızda süren rekabeti bir kenara bırakıp arkadaş olmaya ne dersiniz?''
Sessizlik.
''Elena'nın içinde olmayı tercih ederim Selesia. Bu bedenler onların bedenlerine kıyasla çok küçük ve cılız. Kendimi hiç rahat hissetmiyorum.''
Sessizlik.
''Savera! Saflanmada bedenlerden birine sahiplenmeseydin şu anda Elena ile bir daha görüşemeyecektin. Tanrı aşkına. Hızlı olduğun için şükretmen gerekiyor.''
Sessizlik.
''Kızlar baksanıza.Elena'nın saçları yakından daha güzel görünmüyor mu? Neyse...Hadi Elena! Uyan artık.''
Elena, kulağını fazlasıyla rahatsız edici bu tiz seslerden korumak için kolunu havaya kaldırırken saçları mora çalan peri ezilmemek için geriye doğru uçtu.''Tanrım. Gördünüz mü? Az kalsın beni eziyordu.''
Her ne kadar deniz kızları tarafından ismi Savera olarak konsa da bunu kabul etmeyen ve mavi saçlarının dalgalanmasına izin veren peri, yüzündeki pis sırıtışla arkadaşına baktı.''Aslında ezilsen hiç fena olmazdı Solena.''
''Kes sesini sağ taraf!''
''İşte böyle. Saf taraf olmaktan gurur duyuyorum.''
Solena, sahte üzüntüsünü belli etmek istermiş gibi dudaklarını büzdü.''Ama artık sağ taraf değilsin. Kıyamam.''
İçlerinde sakinliğini koruyan Selesia kollarını göğsünde birleştirerek kanatlarını çırpmaya devam etti.''Çocuklar, 1 dakika. Sanırım Elena uyanıyor.''
''Ciddi misin? Yüzündeki ifadeyi ilk ben göreceğim. Kenara çekilin.''
Elena, daha fazla dayanamayarak gözlerini açtıktan sonra karşısındaki perileri görünce doğru görüp görmediğine emin olmak için gözlerini kırpıştırdı. Doğru mu görüyordu?
Şu anda 3 tane peri karşısında uçuyordu. Aman Tanrım.
Perilerle karşılıklı bakışmaları devam ederken yeşil saçlı peri elini salladı.''Günaydın Elena.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞARETSİZ
FantasyYıllar önce,Pasifik okyanusunun bilinmeyen köşelerinde başkanlığını Victor Morcam'ın yaptığı Morcam Adası kaynağı da kendisi gibi bilinmeyen bir nedenden dolayı 5 parçaya ayrılmıştı. Fazla bir can kaybı olmasa da insanlar bunu işledikleri günahların...