Bölüm 38: Zihin Kontrolü

4.6K 480 66
                                    

Bölüm 38

Megan'ın Elena'yı Salvador'a teslim etmesinin üzerinden çok geçmemişti ki Salvador masanın üzerindeki bardaklardan bir tanesini alarak"Elma suyunu seviyor musun Elena?"diye sordu.

Elena kaşlarını çatarak masanın üzerindeki cam bardağa baktı."Seviyorum ama şu anda bir şey içmek istemiyorum."Evet. Şu anda ne bir şey içmek istiyordu ne de bir şey yemek istiyordu.Aslında çikolatanın etkisinden çıkamadığı için şu anda konuşmak bile istemiyordu.

Elena Salvador'un ısrarcı bir şekilde ondan bir şey seçmesini beklediğini gördüğünde masadaki kasenin içinden bir tane badem aldı ve ağzına atarak çiğnemeye başladı.

Çikolatadan sonra böyle bir şeyi denemek onu gerçekten hayal kırıklığına uğramıştı. Çikolatanın o güzel tadının hayalini kurarken"Çikolatadan sonra bu kesinlikle yetersiz kalıyor."dedi Elena. Ardından Salvador'a doğru döndü.

Salvador gülümsedi."Ben de o çikolataları merak edip gizlice çikolatalardan bir tane yemiştim.Harikaydı.Ama emin ol etkisi erkeklerde daha kötü oluyor. Arkadaşın için üzüldüğümü belirtmek isterim."

Elena Lucas'ı düşününce ister istemez o da arkadaşı için üzüldü. Kabul ediyordu.Elena dans ederken kendisini fazlasıyla kaybetmişti ama Lucas'ın söylediklerinde ciddi olduğunu da anlayabilmişti.

Acı badem Elena'nın boğazını yakınca Elena bardağa doğru uzandı ve Salvador gibi Elma suyunu içmeye başladı.Elma suyu ona aşırı ekşi gelmişti.Yüzünü ekşiterek bardağı masaya koydu ve dikkatini dağıtmak için pistte dans eden insanları izlemeye devam etti.İnsanların bu enerjiyi nereden bulduklarını merak ederken eski günlerini hatırladı.

Bir dilim ekmek bulma umuduyla mutfağın altını üstüne getirdikten sonra bulduğu o krakerleri hatırlayınca kalbinde küçük bir titreşim belirdi.Kraker poşetini açtıktan sonra ağlamıştı ve bitmemesi için krakerleri yavaş yavaş yemişti. Krakerler doyması için yeterli olmasa da Elena o an aç kalan insanları düşünerek haline şükretmişti.

Çünkü açlık çok kötü bir şeydi. Her ne kadar kendisi şu an fazlasıyla rahat görünse de onun gibi olan daha birçok insan vardı.Hepsi hayatta kalmaya çalışıyordu. Ama çoğu insan açlıktan ölüyordu.Düşünme...Düşünme...Düşünme.

Elena içinde bulunduğu duygu karmaşasından kurtulmak için kollarını göğüslerinde birleştirerek omuzlarını kaşıdı.Bunları düşünmemesi gerekiyordu. Kafasını dinleyip kendisini rahatlaması gerekiyordu.Çünkü şu anda birçok duyguyu aynı anda yaşıyordu.

Salvador Elena'nın tılsımını incelerken "Ruh halin nasıl?"diye sordu kıza. Elena içinden Salvador'un aklını mı okuduğunu sorguluyordu ki "Duygularında ani değişimler yaşıyor musun?"diye devam etti adam.

"Aslında evet. Ama sen bunu nereden biliyorsun?"

Salvador bileğindeki tılsımı çıkararak Elena'ya uzattı."Biraz farklı davranıyorsun. Bu da sanırım tılsım yüzünden kaynaklanıyor.Tılsım seninle bütünleştirken ruh halinde bazı değişimler yaşaman gayet normal."Salvador göz kırptı."Tılsım sana bağlanmak için duygularını kullanıyor.Benimkini denemek ister misin?"

Elena neden böyle davrandığını anladığında derin bir oh çekti ve Salvador'un uzattığı bilekliği alarak denemek için onu sol bileğine taktı.Bu onu biraz da olsa rahatlatmıştı.

İŞARETSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin