Bölüm 27
Aslında ben bunların hiçbirini görmüyorum çünkü şu anda bir rüyadayım. Tanrı aşkına. 3 tane peri karşımda uçuşup beni mi izliyor? En son Logan'ın ağaç evinde olduğunu hatırlıyorum ki hâlâ o ağaç evin içindeyim. Yatak...Evet. Bu Logan'ın benim için hazırladığı yatak. Kendime gelmem gerekiyor. Muhtemelen yaşadıklarım sonrasında...ne diyorlardı? Hah! Bir çeşit travma geçiriyorum. Şuna odaklanmam gerekiyor: Bunlar gerçek değil. Şu anda mavi saçlı peri tırnaklarını incelemiyor,yeşil saçlı peri dakikada bir kendi etrafında dönmüyor ve pembe saçlı peri kesinlikle saçlarıyla uğraşmıyor. Bunların hepsi benim hayal gücümün bir oyunu.
Elena'nın tabiri ile saçları pembe olan peri, alçak ve titrek bir sesle"Sanırım şok geçiriyor."dedi. Sesinde bunun hayal kırıklığı olduğunu belli eden bir ton daha vardı ki yüzündeki buruşmadan bu gayet iyi anlaşılabiliyordu.Perinin pembe ve mor saçları aralarda açık pembe ekler vererek ayaklarına kadar uzanırken farklı türde küçük çiçeklerle süslediği krem rengi elbisesi sol bacağından veren yırtmacı ile oldukça harika görünüyordu.
Elena'nın eski sağ tarafı olduğunu söyleyen peri gözlerini devirdi."Solena. Biliyorsun ki biz de senin gibi 20 yıldır onun içindeyiz. Şok geçirdiğini anlayabiliyoruz."Peri, mavi-beyaz şeffaf kanatlarından saçılan ışıkları görmek için omuzlarının üzerinden kanatlarına baktı."Bırakalım da kendisini sakinleştirsin değil mi?''Mavi saçlı perinin elbisesi diğer perilerin elbisesi yanında oldukça sade ve gösterişsiz duruyordu. Elena gözlerini ona sabitlediğinde bu perinin sesini çok yakından tanıdığını fark etti.
Biz de senin gibi 20 yıldır onun içindeyiz?Bir dakika! Mavi saçlı peri 20 yıldır içimde olduklarını mı söyledi? Gözlerim işlevini kaybettikten sonra sıra kulaklarıma mı geçti? Yok artık.
Yeşil saçlı peri dönmesini bitirdikten sonra etek kısmı dizlerinde biten elbisesini düzeltti."Ben ona sakinleşmesinde yardımcı olabilirim.Biliyorsunuz ki onun kişiliğinin oturmasında ben yardımcı oldum."Bundan gurur duyduğunu göstermek için göğsünü kabarttı.
Elena gözlerini yumdu ve kalbi, kapalı gözlerine kan yollarken siyah görüntüdeki mor lekelerin büyüyüp küçülmesini seyretti. Sizden korkmuyorum. Sizden korkmuyorum. İçinden bunları tekrarlarken beyninin bir köşesinde büyük annesinin sesini işitti.'Korkuya yer verme Elena. Korku sonradan kazanılan bir duygudur. Sen bir şeyden ne kadar korkarsan o şey seni o kadar rahatsız eder.' Teşekkür ederim büyük anne. Dediğin gibi korkuya yer vermemeliyim.
Sakinleştikten kısa bir süre sonra gözlerini tekrar açarak uçmaya devam eden perilere baktı.''Sizden korkmuyorum.''dedi susuzluk yüzünden kuruyan boğazına aldırmadan.''Muhtemelen bu Logan'ın bana yaptığı bir oyun. Siz de bu oyunun bir parçasısınız.Bunu neden daha önce anlayamadım ki?''Daha fazla konuşmayı düşünse de boğazı buna engel oldu.Biran önce su içmesi gerekiyordu.
Mavi peri Elena'ya daha çok yaklaştı.''Gerçekten bu dediğine sen de inanıyor musun Elena? Bizden korkmaman gerekiyor zaten. Biz senin üçlünüz.''
''Kızlar. Elena uyandıktan sonra 10 dakika süren uyku sersemliğini geçiriyor. Tepkisini normal karşılamalıyız.''Selesia gülmemek için kendisini zor tutarken küçük elleriyle ağzını kapattı.
Elena, doğru duyup duymadığına emin olduktan sonra kaşlarını çatarak''Sen bunu nereden biliyorsun?''diye sordu hızlanan kalp atışları ile birlikte. İradesi dışında gelişen yeni sorulara yer açmamak için perinin bu sorunun cevabını vermesini dört gözle bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞARETSİZ
FantasíaYıllar önce,Pasifik okyanusunun bilinmeyen köşelerinde başkanlığını Victor Morcam'ın yaptığı Morcam Adası kaynağı da kendisi gibi bilinmeyen bir nedenden dolayı 5 parçaya ayrılmıştı. Fazla bir can kaybı olmasa da insanlar bunu işledikleri günahların...