Ziyaretçisi gittikten sonra suçluluk duygusu ile baş başa kaldı. Bunu yenmesi için ne yapacağını çok iyi biliyordu. Faydası olacağını umarak gözlerini kapattı ve onu düşündü. Harikaydı.
Bölüm 10
Elena ve Lucas, Tracey'nin evinden çıktıktan yaklaşık yarım saat sonra parti için hazırlanmak üzere önlerine gelen ilk giyim mağazasına girdiler ve kendilerini selamlayan sıcak hava ile karşılaştılar. Dışarıda neredeyse sıfır derecenin altında olan hava sonrası böyle bir şeyle ödüllendirilmek onlar için gerçekten mutluluk vericiydi.
Elena, isteksiz olarak taktığı eldivenlerine ellerini soğuktan koruduğu için bir kez daha şükrederken mağazayı incelemeye başladı. Oldukça önemli tasarımlara ev sahipliği yapan tek katlı mağaza, erkek ve bayan reyonu olarak ikiye ayrılmış geniş bir alana kucak açıyordu. Duvar kolonlarına asılan posterler ve boy aynaları mağazayı daha geniş gösterse de Elena'ya göre mağazada fazla kalabalık yapıyordu ve gereksiz yere insanın dikkatini dağıtıyordu. Gereksizdi.
Elena her ne kadar bu alışverişte isteksiz olup şimdiden sıkılsa da sesini çıkarmadı ve mağazaya girdikten sonra Lucas'ın onu bayan reyonuna yönlendirmesine izin verdi. Arkadaşının bu kadar heyecanlanması gerçekten iyi bir şeydi ama Lucas biraz fazla abartıyor gibiydi. Tracey'in evinden çıktıklarından beri parti hakkında konuşup duruyor ne giyecekleri konusunda da Elena'ya sürekli tavsiyeler veriyordu. Bu da mağazanın posterleri gibi Elena'yı gerçekten sıkıyordu. Sonuçta o daha önce hiçbir giyim mağazasına uğramamıştı. Giyim mağazası. İçinden söyleyince gerçekten komik oluyordu.
Bakışlarını sürekli değiştirmekten yorulan Elena dikkatini dağıtmak için oldukça şık ve pahalı görünen kıyafetlerin olduğu raflara baktı." Buna hiç gerek yok. Biliyorsun değil mi Lucas? Sana yük olmak istemiyorum."dedi elbiseleri inceliyormuş gibi yaparak."Bu şekilde de o partiye gidebilirim açıkcası."Giydiklerine dikkat çekmek için omuzlarının üzerini örten saçlarını geriye attı. Saçmalama Elena.Bu fırsatı bir daha eline geçiremezsin.
Etrafındaki kıyafetlerin askılarını takıp çıkarmakla meşgul olan Lucas cevap vermeden önce omuzlarını silkti."Biliyorum ama ben bunu seveceğini ve alışveriş yapmanın seni mutlu edeceğini düşünmüştüm."Sıcak bir gülümseme ile göz kırptı."Sonuçta her kız alışveriş yapmaktan hoşlanır." Elena'nın cevap vermesini beklemeden yeni ürünler rafından sade-siyah ve son derece klasik olan bir elbiseye uzandı.
Her kız hoşlanır?
Elena'nın daha önce böyle bir alışveriş yapmadığı göz önünde bulundurulsa bundan pek hoşlandığı söylenemezdi."Ben her kız değilim."Lucas'ın ona uzattığı siyah elbiseyi eline alarak üzerinde tuttu."Beni yeterince mutlu ettin zaten. Daha fazlasına ihtiyacım yok."
"Hadi Elena...Beni kırma. Giydiklerine bakılırsa bu konularda oldukça ilgili görünüyordun. Tarzına hayranım. Ama bunu sana ne zaman söylemek istesem beni terslemenden korkuyordum." İlgili mi görünüyordu? Gülmemek için kendini zor tuttu. Bu aralar bunu sık sık yapıyordu.
Ciddileşerek örgülerini sabitlediği tokasını çıkardı ve örgülerini bozdu." Merak etme seni terslemem. Hem giydiğim kıyafetler benim değil. Annemin kıyafetleri." Ayaklarına baktı." İtiraf ediyorum. Daha önce kıyafet alışverişi yapmadım. Bu yüzden pek ilgilendiğim bir şey olduğunu söyleyemem." Topukları üzerinde dönerek arkasındaki kabine doğru yürüdü."Ama seni kırmak istemiyorum. Bu yüzden bu seferlik istediğini yapacağım." Lucas'a göz kırptı ve üçüncü sıradaki kabine geçti. Aferin Elena. Güzelliğini ödüllendirmenin zamanı gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞARETSİZ
FantasiaYıllar önce,Pasifik okyanusunun bilinmeyen köşelerinde başkanlığını Victor Morcam'ın yaptığı Morcam Adası kaynağı da kendisi gibi bilinmeyen bir nedenden dolayı 5 parçaya ayrılmıştı. Fazla bir can kaybı olmasa da insanlar bunu işledikleri günahların...