Bölüm 33
Yaratıklar karanlığın içinde tıslamaya devam ederken Logan,yere çömelip eline gelen ilk taşı aldı ve tekrar ayağa kalktı."Elena."dedi kıza iyice yaklaştıktan sonra. Sesi o kadar kısık çıkmıştı ki Elena adamı duymakta zorlanmıştı."Sakın korkma. Yaratıklar korkunun kokusunu hissedebiliyor ve bu onları daha çok agresif yapıyor.Agresif olduğu zamanlarda da Tiberuaxlar daha vahşi oluyor."Daha vahşi mi oluyor?
Elena yutkundu ve boğazı aşağı yukarı dalgalar yaparak titreşti."Anladım"dedikten sonra "Peki ne yapacağız Logan?"diye sordu.Ardından çalılıkların içindeki hareketliliğe baktı. Onlar yaratıkları fark ettiğine göre yaratıklar da onları fark etmiş olmalıydı.
Logan elindeki taşı Elena'ya gösterdi."Onların dikkatini dağıtacağız. Ben taşı attığımda ikimiz de farklı yönlere koşacağız."Farklı yönlere mi koşacağız?
Bu ne kadar mantıksız bir plandı?"Peki sonra ne yapacağız?"Elena arkasına saklanan perilerin sıcaklığını hissedince tedirginliği daha çok arttı.Perilerin korkusu ona da yansıyordu. Ayrıca daha önce bir yaratığa bu kadar yakın olmadığı düşünülünce korkusunu normal karşılıyordu.
"Sonra tekrar buraya gelip geçitten peri köyüne geçeceğiz."diyerek cevap verdi Logan. Ne?! dedi Elena. O an şuna kesinlikle emin olmuştu ki Logan tehlike anında ne yapılacağını bilmiyordu. Bir insan bu kadar basit düşünceli olabilir miydi?
Elena susuzluk yüzünden kuruyan dudağını yaladı."Taşı fırlattıktan sonra direk geçite koşsak daha mantıklı değil mi sence Logan?"
Logan bir adım öne giderek Elena'yı gerisine aldı."Hayır. Yaratıklar bizim geçitten geçtiğimizi görürse geçidin büyüsü bozulur. Ve onlar da geçitten geçebilir."
Elena derin derin nefesler alırken"Bu ne kadar saçma bir büyü."diyordu ki Logan onun sözünü kesti."Daha fazla burada beklememeliyiz. Yaratıklar bizim onları fark etmediğimizi düşünüyor. Harekete geçmek üzereler."Harika.
Elena bir tepki gösteremeyince Logan elindeki taşı daha sıkı bir şekilde sıktı."3 deyince taşı fırlatıyorum ve kaçıyoruz. Tamam mı?"
Elena kafasını evet anlamında salladıktan sonra elbisesinin etek kısmını yukarı çekti. Koşarken ona takılıp düşmek istemezdi."Ben güçlerimi onlar üzerinde kullanmaz mıyım?"
Logan işaret parmağını dudağına götürerek sessiz ol işareti yaptı."Güçlerini kullanabilirsin."Sesi bu sefer daha alçak çıkmıştı."Ama bir yerde okuduğuma göre öldürdüğün her yaratığın ruhu sana bağlanıyormuş. Bu yüzden de ruhun saflıktan uzaklaşıp kötüleşiyormuş."
Elena kaşlarını çattı. Göğsü yükselip alçalırken ağaçların arasından geçen rüzgar çıplak bacaklarını yaladı. Olumsuz düşünmek istemiyordu ama şu anda olumlu düşünecek bir şey bulamıyordu."Kahretsin. At şu taşı o zaman Logan."
Logan taşı elinde zıplattıktan sonra "1."dedi ve hedefini ayarladı."2." Gözlerini kısarak derin bir nefes aldı."3."Taşı fırlattı.
Elena içinden dua etmekle meşgul olduğu için Logan'ın taşı fırlattığını adam kaçarken anladı. Logan şu anda bir çitadan bile daha hızlı koşuyordu. Elena gülmemek için kendisini zor tuttu ve Logan hakkındaki tüm iyi düşünceleri de Aaron hakkındaki düşünceleri gibi bir süreliğine ortadan kayboldu.Peri köyünde ilk geldiğinde tanıştığı Logan değildi bu Logan. Gerçekten de samimiyetin olduğu yerde ciddiyetsizlik başlıyordu. Peri köyüne geldiğinde misafirim diye yanından ayrılmayan Logan şu anda Elena'yı geride bırakıp kendi başının çaresine bakıyordu. Bencil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞARETSİZ
FantasíaYıllar önce,Pasifik okyanusunun bilinmeyen köşelerinde başkanlığını Victor Morcam'ın yaptığı Morcam Adası kaynağı da kendisi gibi bilinmeyen bir nedenden dolayı 5 parçaya ayrılmıştı. Fazla bir can kaybı olmasa da insanlar bunu işledikleri günahların...