Bölüm 31: Huzur Şelalesi

5.7K 514 121
                                    

Bölüm 31

Esmerelda'nın evinden çıktıktan sonra peri köyünün meydanına doğru yürürlerken Logan,bir şey demek için Elena'ya doğru döndü ve"Huzur Şelalelerine gidecek miyiz Elena?"diye sordu.

Elena, az önce yaşadığı gergin dolu dakikalar yüzünden huzur şelalelerini tamamen unutmuştu. Kararmaya başlayan gökyüzüne baktı. Yıldızlar onlara göz kırpmaya başlamış, grileşen bulutların arkasına saklanan ay kendini az da olsa göstermeye razı olmuştu. Logan'ın dediği gibi peri köyünde gündüzler çok kısa sürüyordu.

Kısa süren incelemesini bitirdikten sonra bakışlarını sağında kalan Logan'a yöneltti ve"Evet."diye cevap verdi. Huzur şelalelerini fazlasıyla merak ediyordu ki peri köyüne geldiğinden beri her gördüğü şey sonrasında şaşkınlık çizelgesine bir puan daha ekleniyordu. Bir tane daha puana da hayır diyemezdi.

Elena cevabını verdikten sonra Lucas'ın kaşlarını çatarak onu izlemesini görmezden gelerek yürümeye devam etti. Bilmediği bir nedenden Lucas'tan utanıyordu.Utanmamalıyım dedi içinden. Bunda kötü bir şey yok. Logan bana sadece peri köyünü tanıtıyor.

Logan gözlerini kısarak meydanda oynayan çocukları inceledi"O zaman biz Huzur Şelalelerine giderken çocuklar da Lucas'ı peri tozu boşluğuna götürsün. Eminim ki peri tozu boşluğu Lucas'ın da hoşuna gidecektir. Onun da biraz eğlenmeye hakkı var değil mi?"

Lucas, Logan'ın peri tozu boşluğu derken neyi kastettiğini anlamadı ama Judas ile birlikte yürümeye devam ederken"Ben neden sizinle gelmiyorum?"diye sordu. Ardından babasının hediye ettiği kol saatine baktı.Saati durmuştu.

Logan ellerini ceplerine koyduktan sonra boğazını temizledi."Çünkü Huzur Şelalerindeki kayıklar genelde 2 kişilik oluyor. O yüzden ben sadece Elena ile birlikte gitmeyi düşünüyorum." Aslında bunu Megan düşünüyordu Logan.

Lucas parmaklarını tarak gibi kullanarak kahverengi saçlarını geriye yatırdı."Düşünüyorsun? Neden ben Elena ile birlikte gitmiyorum? Sonuçta sen peri köyünü fazlasıyla tanıyorsun. Eminim ki ikimiz gayet iyi idare edebiliriz."

Elena elbisesinin kollarını bileklerine kadar indirdi. Hava kararmaya başlayınca daha da soğumaya başlamıştı."Lucas. Sen ciddi misin?"diye sordu. Yoksa şu anda Lucas, Elena'yı Logan'dan mı kıskanıyordu. Umarım kıskanmıyordur dedi Elena içinden. Bir tane daha kıskançlığı kaldıramazdı çünkü.

Lucas cevap vermeden önce Elena'ya yaklaştı."Ciddiyim Elena. Yoksa benim yerime Logan'ı mı tercih ediyorsun?"

"Bunun tercih ile ne alakası var Lucas? İstiyorsan sen Logan ile birlikte gidebilirsin. Benim için bir sorun olmaz."Artık birilerinin arasında kalmaktan gerçekten sıkılmıştı.

Lucas kafasını hayır anlamında salladıktan sonra gülümsedi. Bu gülümseme Elena'nın Aaron ile mağazadaki karşılaşmalarında yaptığı gülümsemeydi. Ve hiç iyiye işaret değildi."Hayır. Teşekkür ederim Elena. Ama ben almayayım.Neyse...Siz beraber gidebilirsiniz. Fakat fazla oyalanmayın. Erken dönün."

Elena gözlerini devirdi."Emredersin Lucas."Arkadaşının bu kadar sahiplenici olması Elena'nın hoşuna gitse de Lucas'ın fazla abartması onu rahatsız etmişti.

Köyün meydanına geldiklerinde Logan etrafta koşuşan çocuklara ıslık çalarak onları yanına çağırdı. Anlaşılan peri köyünde ıslık çalmak iyi bir iletişim aracıydı. Çocuklar eksik etmedikleri kahkahaları ile birlikte yanlarına geldiğinde Logan, onlara Lucas ve Judas'ı peri tozu boşluğuna götürmelerini söyledi.

Elena Judas'a baktığında köpeğinin gece yarısı eğlencesinde olduğu gibi mutlu ve heyecanlı olduğunu gördü. Judas'ın peri köyünü beğendiğine oldukça emindi. Belki de onunla birlikte artık burada yaşamaya devam ederdi.

İŞARETSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin