Bölüm 20
Küçük kız,şaşkınlık ve tereddütün hakim olduğu havada oluşan sessizliği bozmak için geçite ilerledikten sonra onu izleyen misafirlerine doğru döndü. Ve"Peri köyünü gördüğünüzde gözlerinize hakim olmanız gerekiyor. Çünkü birazdan görecekleriniz onların yuvalarından çıkmasına sebep olabilir. Dikkatli olun."diyerek bir tepki beklermiş gibi misafirlerinin gözlerini taradı. Tanrı aşkına. Peri köyünde bu kadar abartacak ne vardı?
Aaron yüzünü buruşturarak göğsünde birleştirdiği kollarını bozdu."Biraz fazla abartmıyor musunuz? Sonuçta bir köyden bahsediyorsunuz. Eminim ki daha iyi yerlerde de bulunmuşumdur." Aaron, beklenmedik bir şekilde Elena'nın sessiz düşüncesini dile getirmişti. Teşekkürler Aaron.
Kısa boylu, meşalesiz oğlan Aaron'a karşılık vermeden önce arkadaşını takip etti."Buna siz karar vereceksiniz zaten. Biz sadece birazdan olacakları söylüyoruz. Ama eminim ki küçük dilinizi yutacaksınız." Pekala. Yeter artık!
Elena sonunda pes ederek gözlerini devirdi."Daha fazla konuşmak yerine içeri girmeye ne dersiniz? Biliyorsunuz ki hava çok soğuk."Bunu belli etmek için nefesini dışarı vererek oluşan buharı izledi. Ve konuşmaya devam etti."Bir gemi kazasından kurtulmuş olanlar olarak biran önce şu köye girip sıcak bir yer bulmamız gerekiyor." Yaptığı konuşma karşısında kendisine şaşırmıştı. Bahanesi mantıklı bir sebep olsa da içeri girmek istemesinin sebebi aslında biran önce Esmerelda ile görüşmekti.
Lucas, kafasını sallayıp Judas'ın başını okşayarak Elena'nın yanına geldi."Elena'ya katılıyorum. Bırakın da köyün güzel olup olmadığına onu gördükten sonra karar verelim."Harikasın Lucas.
Elena, Lucas'a doğru döndü. Ve onu desteklediğini belli etmek için küçük bir tebessüm etti. Lucas ile son zamanlarda fazlasıyla iyi anlaşmaya başlamıştı. Ve bu onun için beklenmedik bir başarıydı.
Meşaleli kız dans ediyormuş gibi etrafında döndü."Pekala. Ama geçite girmeden önce size kendimizi tanıtmamız gerekiyor. Öncelikle ben Aria."Boşta kalan elini göğsüne değdirerek kendisini gösterdi. Ardından eliyle arkadaşını işaret etti."Bu da arkadaşım Greg." Şaka mı yapıyorsunuz? Yoksa bizi oyalamaya mı çalışıyorsunuz?
Aaron ellerini cebine koyarak geçite doğru ilerledi."Ben Aaron. Arkadaşlarım da Elena,Lucas ve Judas. Tanıştığımıza memnun olduk çocuklar." Tanıştığımıza memnun olduk?
Aria aklına bir şey gelmiş gibi ayaklarını yere vurarak zıpladı."Size peri köyünün şarkısını söylemekten onur duyarız. Bizi dinlemek ister misiniz?" Yok artık! Gerçekten ileri gitmeye başladınız.
Elena, bu uzatmaya daha fazla dayanamayarak Judas'a onu takip etmesini söyleyip çevresindekileri umursamadan geçite girdi."Hayır.Teşekkürler. Bunu kaldırabileceğimi düşünmüyorum."dedikten sonra mavi ve kırmızı sisin içine geçiyordu ki geçmesiyle dağılan sisilerin ardından gördüğü manzara karşısında gözleri büyüdü. Ve şaşkınlığını dile getirdi."Vay Canına!"
*****
Doğru görüp görmediğine emin olmak için gözlerini kırpıştırırken kalp atışlarını normale çevirmeye çalışıyordu Elena. Doğru mu görüyordu şu anda?
Evet. Kesinlikle doğru görüyordu.
Çocukların öve öve bitiremediği peri köyü şu anda tüm ihtişamıyla onlara kucak açıyordu. Aman Tanrım dedi şaşkınlığını bir daha dile getirmek için. Çocukların deyişiyle küçük dilini heran yutabilirdi çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞARETSİZ
FantasiaYıllar önce,Pasifik okyanusunun bilinmeyen köşelerinde başkanlığını Victor Morcam'ın yaptığı Morcam Adası kaynağı da kendisi gibi bilinmeyen bir nedenden dolayı 5 parçaya ayrılmıştı. Fazla bir can kaybı olmasa da insanlar bunu işledikleri günahların...