Geçmişle Sözleşme 8

2.5K 250 317
                                    

Multimedia: Drexanian

Özel Bölüm 8

Drex, kıyafetlerini giyip saçlarını kuruladıktan sonra kitap okumaya karar verdi ve odasından çıkıp sarayın merdivenlerine doğru yöneldi.

Soğuk duş onu biraz da olsa rahatlatmıştı. Drex bu sefer saçlarını şekillendirmemişti ama doğal haline bırakmak ta şekil alan hali kadar ilgi çekiciydi. Aslında Drex dış görünüşe çok fazla önem veren bir insan değildi fakat onun da belirli bir kuralları vardı,çoğu insanda olduğu gibi.

Gri T-shirt'ünün yukarı çıkan kısmını çekiştirip kollarını düzelttikten sonra koyu yeşil halıyla süslediği merdivenden inmeye başladı. Drex çoğu rengi seviyordu ama altın sarısı ile uyumlu olan renkleri bir başka seviyordu. Beyaz onun favori rengiydi çünkü beyaz onda kendisinde olmayan saflığı ifade ediyordu.

Kabul ediyordu.İnsanın ulaşamayacağı şeyler söz konusu olduğunda kişi ona karşı daha büyük bir ilgi duyuyordu.

Basamakları ikişer ikişer inerken altın işlemeli tırabzana tutundu Drex. Daha önceleri merdiven basamaklarını sayma takıntısı vardı ama Drex kısa bir süre önce bu takıntısından kurtulmuştu. Sarayında çok fazla merdiven vardı ki bu merdivenlerin yarısını istisnasız hatıra kuleleri sahipleniyordu. Drex kulelerine büyük bir ilgi gösteriyordu. Bu yüzden onları olabildiğince ulaşılmaz yapmıştı.

Drex, sarayın 1.katına geldikten sonra yönünü salona doğru giden koridora çevirdi ve eliyle alnını gizleyen saçlarını düzelterek salona doğru ilerledi.

Sarayın en geniş koridorları bu kata aitti. Sarayını yaptırttığı işçiler, Drex'in kitap okuma katı olarak adlandırdığı kata büyük bir özen göstermişti ve onu sarayın en ilgi çekici katı haline getirmişti. 1. Katta Drex'in geniş bir kütüphanesi ve kütüphanesindeki kitaplarını rahatça okuyabileceği bir salonu vardı.

Drex kitap okumayı çok seviyordu çünkü kitaplar ona artık klasik gelen yalnızlığını bir nebze de olsa unutturuyordu. Drex'in en sevdiği arkadaşları listesinde Judas'tan sonra ilk yeri kesinlikle kitaplar alıyordu.

Drex saçlarını düzelttiğine tatmin olduktan sonra salonun karşısında duran kütüphaneye girdi ve ona ilgi çekici gelen kokuyu içine çekti. Drex, kütüphanesinin duvarlarını raflarla kaplamıştı ve duvarlarda hiçbir açıklık olmamasına dikkat etmişti. Elinden gelse kubbeli bir şekilde yukarı doğru bombeleşen tavanı da kitaplarla doldurmak isterdi ama Drex orayı yıldızlarla süslemeyi tercih etmişti.

Drex yıldızlara bakınca özgürlüğü hatırlıyordu. Yıldızlar onda mutluluğu simgeliyordu. Bu yüzden kütüphanesine böyle bir eklenti yapmak isteyip tavanı birbirinden güzel yıldızlarla süslemişti. Kitaplar ve yıldızlar birlikte uyum içerisinde durunca oluşturdukları manzara izlemeye değerdi.

Üzerinde simli betonları tercih ettiği zeminde yürürken gece mavisi rengine bürünen kitaplığa doğru yürüdü. Kitaplıkları kendi rengini kendi seçerken o anki ağır basan duygularını ve isteklerini göz önünde bulunduruyordu. Drex bu büyüyü kitap okurken kararsız kalmamak için yapmıştı çünkü tüm kitaplar onda aynı isteği uyandırıyordu ve Drex normal olarak tüm kitapları okumak istiyordu.

Gece mavisi Drex'te isteği uyandırıyordu. Bu yüzden Drex bu seferki kitabı kütüphanenin en geniş kütüphanesinden seçmeye karar verdi. Gece mavisine bürünen kitaplığa 2 metre kala durdu ve sağ elini kitaplığa doğru kaldırdı. Ardından aklına onun şu anki durumunu tarif eden kelimeyi aradı.

Drex'in şu anki durumunu anlatan anahtar kelime hangisiydi?

Kalbini dinledi ve "Özlem." dedi Drex kısa bir süre sonra.Evet. Özlem şu an için en uygun kelimeydi. Drex gözlerini açtıktan sonra titreşen kitaplığı inceledi.

İŞARETSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin