Geçmişle Sözleşme 3

2.9K 257 39
                                    

Multimedia: Drexanian

Özel bölüm 3

Adamın ayağının altında ezilen yapraklar ürkek sesler çıkartarak adama eşlik ediyordu.Yapraklar adamdan korkuyordu.Çünkü adamın adımları tehlike vaat ediyordu.

Adam yerde baygın bir şekilde yatan kızın yanına geldikten sonra durdu.Kıza doğru eğilerek elini Elena'nın alnına koydu ve ateşine baktı.Neyse ki kız düşündüğünden daha güçlüydü.Annabelle'e yaptığı işkenceler Elena'nın üzerinde fazlasıyla işe yarıyordu.

Adam siyah pantolonunun içine koyduğu gömleğinin kaçık veren kısmını da düzeltip pantolonunun içine koyduktan sonra Elena'yı kucağına aldı.

Yağmur ilk defa bu kadar şiddetli yağıyordu.Adamın koyu sarı saçları ıslandığı için daha çok koyulaşırken saçlar alnının üstünü örtmeye başlamıştı.

Adam küçüklüğünden beri bundan nefret ederdi.Eliyle saçını geriye yatırmak istedi ama Elena'yı taşıdığı için onu riske atmak ta istemedi.

Çünkü kız en ufak bir sarsılmada uyanabilirdi.

Elena'yı sıkıca kavrayarak arkasına döndü ve onu izleyen kadına seslendi."Cassandra! Buraya gel."Adamın kelimeleri telaffuz ediş şekli dudak uçurtacak kadar güzeldi.Çoğu insan sırf onunla konuşmak için her şeyini verirdi.

Aslında adam her bakımdan özeldi.

Ağaçların arasında beliren kadın uzun siyah ceketinin düğmelerini vurduktan sonra adamın yanına geldi."Bir sorun mu var Drex?"diye sordu kadın adamın kucağında uyuyan kızı incelerken."Umarım ona zarar vermemişsindir.Yoksa tüm planımız boşa gider."

"Ne saçmalıyorsun?"diyerek çıkıştı Drex, Elena'nın kokusunu içine çektikten sonra.Yağmurun kokusu kızın kokusuyla karışınca ortaya çok güzel bir parfüm çıkıyordu."Ona asla zarar vermem."dedi."Veremem."Elena'nın yüzüne baktı."Bu saatlerde orman tehlikeli olduğu için onu evine ben götürmek istedim."

Cassandra mızmız çocuklar gibi kollarını göğsünde birleştirdi."Beni niye çağırdın o zaman? Kusura bakma Drex ama benim de özel işlerim var.Hayatım sadece Elena'dan ibaret değil."

"Ne dedin sen?!"dedi Drex,kız kolunda hareket etmeye başlarken."Elena'yı evine götürdükten sonra seninle bu konu hakkında konuşacağız Cassandra."diye kükredi mavi gözleriyle kadına baskı yaparken.Drex'in gözleri de bakmaya doyulmayacak kadar muhteşemdi.Ama bu, adam sakin olduğunda geçerliydi.Sinirlendiğinde kimse onunla göz göze gelmek istemezdi.

Cassandra bir adım geri gitti."Ben özür dilerim."dedi dudağını ısırdıktan sonra."Öyle demek istememiştim.Gerçekten çok özür dilerim."

"Tamam.Daha fazla uzatma."Drex Elena'nın evine giden yola doğru döndü."Elena'yı yağmurda daha fazla bırakmayalım.Hasta olabilir."

"Hasta olsa bile kendisini iyileştirebilir."

Drex derin bir nefes aldı ve sakinleşmek için Elena'ya baktı.Kız şu anda çok masum görünüyordu.Drex'in yüzünde istemsiz bir tebessüm belirdi ve adamın dudakları yukarı doğru kıvrıldı.

İŞARETSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin