Geçmişle Sözleşme 10

2.7K 244 109
                                    

Multimedia: Elena

Özel Bölüm 10

Gıcırdadığı için lanet okuduğu kapı, ona karanlık evi sunarken hatasını telafi etmek istermiş gibi sessizliğini korumaya çalışıyordu. Gözlerinin karanlığa alışması için biraz daha zamana ihtiyacı vardı. Bu evi tanımıyordu ki nereden ne çıkabileceği hakkında en ufak bir fikri yoktu.

Kapı gibi sessizliğini korumasını dilediği zemine ilk adımını atarken beklentisi gerçekleşti ve bu ona biraz da olsa güven verdi. Bedeni karanlığı delip zevk kıvılcımlarını belli ederken ikinci adımını da attı ve bu işi yapıp yapmaması konusunda yaşadığı tereddüt ortadan kalktı.

Cebinde sakladığı küçük el fenerini almak için cebine doğru bir hamle yaptığında bir dişiye ait olduğu anlaşılan öksürük sesi de ona eşlik etti. Bu sesi nerede duysa tanırdı. Ona yakın olma düşüncesi kıvılcımları daha şiddetli bir hale sokarken el fenerini çıkarttı ve fenerin küçük tuşuna basarak onu yaktı.

Görüş alanı çok kısıtlıydı. El feneri ile birlikte etrafında döndüğünde buranın temiz olduğunu anladı. Tahta kitaplık odadaki en dikkat çeken öğeydi ki raflarından birine dizilen gaz lambaları bu evde elektrik olmadığını kanıtlamıştı.

Bu iyiydi. İşini halledip bitirirken kızın onu görmesini istemiyordu. Normalde kendini gösterme kısmını çok seviyordu ama bu kız farklıydı. Onunla çok samimi olmasa da bir iletişimi vardı.

Dudakları yukarı doğru kıvrıldıktan sonra topukları üzerinde döndü ve dikkatli bir şekilde gözüne kestirdiği merdivene doğru ilerledi. Odanın içinde açılan bir tane daha oda vardı ki ona göre orası mutfak olmalıydı.

Onun asıl istediği şey bir üst kattaydı.

Merdivenin başına ulaştığında el fenerinin gövdesini ağzına aldı ve merdiveni sıkı bir şekilde kavradı. Çıkmak için derin bir nefes aldıktan sonra ilk basamağa çıktı ve kısa bir süre sonra merdivenin son basamağına ulaştı.

Karanlığa alışan gözleriyle gördüğü kadarıyla burası açık bir odaydı. Üst katın zemini kalın bir tahta ile yapılmıştı.Ağırlığını verdiği için karnını acıtan zeminden biraz uzaklaşıp ileride bekleyen yatağı gördüğünde heyecanı onu daha fazla etkisi altına aldı. Biran önce kata çıkıp onunla karşılaşmak istiyordu.

Ağzındaki el fenerini zeminin üstüne koyup merdivenden kurtulduktan sonra keten pantolonunun düşen kısmını düzeltti. Üst katın dayanıklı zemini neredeyse gıcırdıyordu ki ayağını yavaşça çekerek rahatsız edici gıcırdamadan kurtuldu. El fenerini yeniden aldı.

Aslında şu anda el fenerine ihtiyacı yoktu ama odanın penceresinden içeriye sızan ay ışığı ile işini kendisini tatmin edecek bir şekilde yapamazdı. Onun görmeye ihtiyacı vardı.

Onun kızın şaşkın ve masum bakışlarını görmeye ihtiyacı vardı.

Onun kızın can çekişen ve hayal kırıklığına uğrayan bakışlarını görmeye ihtiyacı vardı.

Onun Elena'yı görmeye ihtiyacı vardı.

Kemerine sıkıştırdığı metal aleti kontrol edip onun soğuk kulpunu kavrarken al dudağını dişledi. Kıza zarar vermek isteyip istemediğine hala emin değildi. Çünkü kız fazlasıyla güzel bir dişiydi ve adam böyle bir seçeneğe zor rastlayacağına emindi.

Elindeki aleti daha sıkı kavrayıp yatağa doğru ilerlerken aklından hiç te hoş olmayan şeyler geçirdi. Neden bu kızı seçmişti ki?

Biliyordu. Onunla biraz daha vakit geçirmek istiyordu ama kızı bu iş için kullanmak istemiyordu.İşini çabuk halledip buradan gitmeyi düşünüyordu.

Kafasında yer edinen düşüncelerden kurtulmak için gözlerini kapatıp başını salladıktan sonra gerçek dünyaya döndü ve gözlerini açtı. Ama hiç beklemediği bir şeyle karşılaştı.

Yatağın üstünde 2 parlak göz ona bakıyordu. Adam, mor gözlerin kendi gözleri ile buluştuğunu biliyordu. Gözlerin sahibi yatağın üstünde yükselip bakışlarını daha da keskinleştirirken adam,doğru görüp görmediğine emin olmak için gözlerini kırpıştırdı.

Kesinlikle doğru görüyordu. Bir yaratığa ait olduğu anlaşılan gözler delici bakışları ile onun canını acıtıyordu. Adam daha önce hiç korkmadığı kadar korkarken elindeki bıçağı yaratığa doğru tuttu ve işaret parmağını ağzına götürerek ona sessiz olmasını işaret etti.

Yaratık, adamı dinlenmek yerine garip sesler çıkarmaya ve keskinleşen dişlerini göstermeye başladı. Yaratığın arkasında yatan kız, olanlardan habersiz masum bir şekilde uyuyordu.

Adam dudaklarına sabitlediği parmağını indirip bıçağını salladıktan sonra yaratığa şaşırtmaca yaptı ama yaratık hiç istifini bozmadı. Parlayan gözleri ile adama bakmaya devam etti ve ses çıkarmayı bırakarak yatakta adama doğru ilerledi.

Yaratığın ilerlemesi ile adamın elindeki bıçak ağırlaşıp adamın taşıyamadığı bir ağırlığa ulaştı ve adam elindeki bıçağı yere düşürdü. Bıçak yerde tok bir ses çıkardı ama bu birini uyandırmak için pekala yeterliydi.

Tok ses yüzünden uykusu bölünen kız heyecan içinde doğrulup etrafına bakarken karanlıkta bir şeyler görmeye çalıştı.

Adam bir heykel gibi kaskatı kesildiğinde yaratık Elena'ya doğru döndü ve kızın gözlerinin içine baktı. Bakışları ile kıza güvende olduğunu söyledi ama durum Elena için hiç öyle değildi.

Elena merdivenin başında bekleyen adamı gördüğünde tahta duvarlarda yankılanacak şekilde bir çığlık attı.

Yaratık kızın yaşadığı korkuyu hafifletmek için gücünü kullandıktan sonra odanın içinde bir ışık patlaması gerçekleşti. Mor,yeşil,mavi ve daha birçok renge eşlik eden patlama odanın içinde yayılıp sönerken Elena geriye doğru düştü ve bayıldı.

Yaratık amacına ulaşmıştı.

Odanın karanlığını delen ve yaratığın ikinci bir ses çıkarması ile yanan gaz lambaları havaya doğru yükselip odanın ortasına doğru yol alırken hareket edemeyen adam gözleriyle onları takip etmekle yetindi.

Yaratığın mor gözleri eski halini alıp adama can acıtıcı bakışlar atmaya devam ederken adam terlemeye başladı. Alnından aşağı akan damlacıklar zemin ile buluşup yeri ıslattı.

Yaratık görevini başarıyla yerine getirmişti.Sıra en can alıcı darbedeydi.

Yaratıkların ve daha bir çok kişinin korkulu rüyası artık buraya gelebilirdi.

Yaratık yataktan aşağı inip adama doğru yaklaşırken adam geriye doğru düştü ve zeminde yerini alan küçük ter havuzu ile buluştu.Yaratık adamın temiz olup olmadığını anlamak için adamın üstünü ararken adamın kemerine taktığı bir başka bıçağı buldu ve dişleri ile kemeri parçalayarak onu kendilerinden yaklaşık 2 metre uzağa fırlattı.

Yaratık altını ıslatmaya niyet eden adama tiksinti dolu gözlerle baktıktan sonra bir adım geri çekildi ve kabusun gelmesini bekledi. Adam yaratıktan utandığını için bu eyleminden vazgeçti ve o da yaratık ile birlikte olacakları bekledi.

Buraya hiç gelmemesi gerektiğini biliyordu. Eve girdiğinden beri onu rahatsız eden bir şeyler vardı ve adam bunun ne olduğunun pekala farkındaydı. Elena adamın düşündüğü kadar korumasız bir kız değildi.

Elena en iyi korumalardan birine sahipti.

Adam hızlanan kalp atışlarını göz ardı edip yaratığın yapacağı hamleyi beklerken odanın içinde siyah bir duman oluştu. Duman etrafa iyice yayılıp odanın içinde silinirken adam, bir başka bedenin karşısında dikildiğini gördü.

Gözleri yaratığın gözlerinden daha tehlikeli görünen adam hiç te iyi bakmıyordu ona.

İŞARETSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin