Bölüm 22
Madam Alondra, aldığı cevap karşısında mutlu olmuş olacak ki gülümseyerek ellerini havaya kaldırdı ve coşkulu bir şekilde bağırdı.''Pekala. O zaman şölen başlasın.''Konuşmaya tekrar başlamadan önce ellerini aşağı indirerek kafasındaki tacı düzeltti.''Periler, bu hikayede izleyicilerimize eşlik etmek için yerlerinizi alın lütfen!''
Nilüferlerin ve taşların üzerinde oturan periler, Alondra'nın verdiği emir ile uslu bir çocuk gibi oturdukları yerden kalkarak izleyicilere doğru uçmaya başladılar. Ve onların yanına ulaştıklarında hiç tereddüt etmeden izleyicilerin omuzlarına kondular.
Elena, ilk defa bir periyi bu kadar yakından görmüş olmanın verdiği heyecan ile gözlerini kısarak sağ omzuna konan periye baktığında gördüğü muhteşemlik karşısında gözlerini tekrar büyüttü. Kanatları kusursuz biçimde tasarlanmış peri yeşile çalan saçları ile oldukça harika görünüyordu.Tanrım.
Peri köyüne geldiğinden beri fazlasıyla görgüsüz davrandığını biliyordu ama daha önce böyle şeyleri yakından görmediği düşünülünce bunu normal karşılaması gerekiyordu. Vay canına! dedi içinden beğenisini belirtmek için.
Elena,omzuna konan periyi izlemeye devam ederken tüm periler yerlerini alarak Madam Alondra'ya dikkat kesildi.Madam Alondra da herkesin hazır olduğunu gördüğünde öksürerek konuşmasına başladı.''Lütfen sessizlik! Hikayeye başlıyoruz.''dedikten sonra göle derin bir sessizlik hakim oldu. Anlaşılan o ki herkes hikayeyi dinlemek için can atıyordu.
Madam Alondra hikayeye başlamadan önce boğazını temizlerken Elena, kulaklarını sonuna kadar açarak kadını dinlemeye başladı.
''Hikayeme artık klasikleşen bir kalıp ile başlıyorum sevgili Peri köyü halkı ve onun yeni gelen misafirleri.''Gözleri ile onu izleyenleri taradı.''Yıllar önce, pasifik okyanusunun bilinmeyen köşelerinde içinde 4 bölgeyi kapsayan bir engel yapıldı. Bu engel içine aldığı 4 bölge tarafından lanet olarak adlandırılsa da engelin yapılmasının aslında çok iyi bir nedeni vardı.''
Alondra, kısa bir süre için duraksadı.''Gölge engelin sahibi Büyücü Morilda, Gölge engelini 4 bölgeyi huzurlu ve mutlu bir yuvaya çevirmek için yapmıştı. Fakat bu iyi niyetli düşüncesi halk tarafından yanlış algılanmış Morilda herkes tarafından kötü olarak bilinmişti. Bu yüzden de 4 bölge de onu gördüğü yerde öldürme kararı almıştı.''
''Bu 4 bölgeden ilk olanı Morcam adasıydı. Morcam adası, Morilda'yı öldürmek için elinden geleni yapsa da Morilda onları lanetlemeyi başarmıştı. Ve Morcam adasını 5 parçaya ayırmıştı. Bu 5 parça aslında adanın sonunu getirmek için yapılan bir anlaşmaydı.''
Madam Alondra hikayeyi anlatmaya devam ederken Aaron''Morcam Adaların ayrılma sebebi bu yüzden mi?''diyerek fısıldadı Elena'nın kulağına.
Elena ona cevap vermek yerine dikkatli bir şekilde Madam Alondra'yı dinlemeye devam etti.
''2. Bölge'nin adı Ksenasos yandaşlarıydı. Bu bölgenin halkı diğer bölgedekilerden daha zalim ve daha caniydi. Morilda'ya zarar vermek isteyen halk da Morilda'nın gazabına uğradı. Morilda, Ksenasos yandaşlarının yaşadığı adayı batırarak onların ruhlarını topladı ve ruhları adını verdiği Ölü Ruhlar denizini korumakla görevlendirdi.''
Ölü ruhlar denizinin koruyucularının da hikayesini öğrenmiş olduğu için Elena'nın şaşkınlık perdesi daha çok aralanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞARETSİZ
FantasiaYıllar önce,Pasifik okyanusunun bilinmeyen köşelerinde başkanlığını Victor Morcam'ın yaptığı Morcam Adası kaynağı da kendisi gibi bilinmeyen bir nedenden dolayı 5 parçaya ayrılmıştı. Fazla bir can kaybı olmasa da insanlar bunu işledikleri günahların...