Bölüm 16
Girdap zaman geçtikçe daha çok genişlerken dalgaların sesleri ruhların çığlıkları ile birlikte itici bir senfoni oluşturuyordu.Bundan sağ kurtulamayacağız.
Hayır. Kurtulacağız. Kendine güven Elena.
İçindeki üçlüyü dinlerken gözlerini hortumdan kaçırarak sayı saymaya devam ediyordu. Fakat saymanın ona bir faydası olmayacaktı. 256...257...258...
Kahretsin!
Büyük annenin sana dediği şeyi hatırla. Korkuya yer verme...
Elena, iç sesinin yardımıyla ve büyük annesinin uyarısıyla korkusunu yendikten sonra Judas'ı bırakarak ayağa kalktı. Böyle oturup beklemek yerine bir şeyler yapması gerekiyordu. Aksi takdirde sonuçları onlar için hiç iyi olmayacaktı. İşte böyle.
Ne yapacaktı?
Güçlerini kullansana. Eminim ki ruhlar senin gibi bir işaretsizle baş edemeyecektir.
Sağ tarafından beklemediği bu iltifat kısa bir süre için olanları unutmasını sağladı.
Sağ tarafa katılıyorum. Ruhlar senin İşaretsiz olduğunu bilmiyor Elena. Güçlerini kullanınca yüksek ihtimalle şaşıracaklar ve korkup kaçacaklar.
Elena, ruhların kulakları sağır edecek çığlıkları yüzünden iç sesini ve sağ tarafını dinlemekte zorlansa da ikisinin de ne istediğini anlayabilmişti. Ruhlar Elena'nın İşaretsiz olduğunu bilmiyordu. Elena güçlerini kullandığı takdirde ruhlar beklemediği bir tepki ile karşılaşıp sol tarafın dediği gibi korkarak geri çekilebilirdi. Biz de tam olarak bundan bahsediyorduk Elena.
Derin bir iç çektikten sonra kararını verdi. Son zamanlarda fazlasıyla kullandığı güçlerini yine kullanacaktı.
Hortumu daha yakından izlemek için sarsılan teknede zorla da olsa Lucas'ın yanına ulaşmayı başardı. Tuttuğu nefesini bıraktıktan sonra"Onları durdurabilirim."diyerek bağırdı. Ama bu sadece bir ihtimaldi.
Hortumun bağımlılık yapan görüntüsünü izlemeye devam eden Lucas, Elena'nın sesini duyunca hafifçe irkildi."Nasıl durduracaksın?"diye sordu. Lucas yüksek ihtimalle panik atak geçiriyordu ama bunu düşünecek zaman olmadığı için bu Elena'yı hiç ilgilendirmiyordu.
Arkadaşına yardımcı olsan daha iyi olurdu.
Sol tarafını gözardı etti. Kendisini bile rahatlatamadığı düşünülünce bir başkasını nasıl motive edecekti? Dediğin gibi bunları düşünecek zaman değil. Lucas'ın sorduğu soruyu cevapla.
Hortum büyümeye devam ederken daha fazla vakit kaybetmeden "Güçlerimle."diye cevap verdi Elena. Cebine koyduğu şişeyi çıkardı." Bu öz ile istediğimi yapabilirim. Biliyorsun. Biraz daha fazla içersem etkisi daha büyük olur."Böyle bir şey olacağını düşünmüyorum ama denemekten zarar gelmez.
Lucas bakışlarını Elena'ya çevirip kafasını iki yana salladı."Biliyorum ama bu çok tehlikeli olabilir Elena. Normalden fazla içmenin yan etkileri olup olmayacağını bilmiyorsun." Bu durumda bile Elena'yı mı düşünüyordu? Sanırım seni tekrar sevmeye başladım Lucas. Sen Elena gibi bencil değilsin. Gerçek bir arkadaşsın.
Elena kaşlarını çattı."Tehlikeli olabilir mi? Şu anda ne durumda olduğumuzu görmüyorsun sanırım Lucas. Baksana girdap bizi gölge engele yönlendiriyor. Gölge engele çarparsak ne olur biliyorsun değil mi? Ölürüz.''Yutkunmak için durdu.''Ölmek mi istiyorsun?"
Hayır. Lucas ölmek istemiyordu. Fakat Elena'nın zarar görmesini de istemiyordu."Hayır."diye söze başlıyordu ki "Elena haklı. Güçlerini kullanmazsa yüksek ihtimalle öleceğiz."diyerek aralarına karıştı Aaron. Yine mi? Hangi ara geliyordu bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞARETSİZ
FantasíaYıllar önce,Pasifik okyanusunun bilinmeyen köşelerinde başkanlığını Victor Morcam'ın yaptığı Morcam Adası kaynağı da kendisi gibi bilinmeyen bir nedenden dolayı 5 parçaya ayrılmıştı. Fazla bir can kaybı olmasa da insanlar bunu işledikleri günahların...