Multimedia: Drexanian
Özel Bölüm 5
"Köpeğini verdiğin için pişmanlık duyuyorsun."
Kadının dediklerine aldırış etmemek için kum torbasına daha hızlı bir şekilde vurmaya başladı Drex.Vurduğu her darbe ile kadının kafasının parçalara ayrıldığını hayal ediyordu ve bu ona beklemediği bir şekilde zevk veriyordu.
Kadın ayağa kalkıp eteğini çekiştirdikten sonra Drex'e doğru yürümeye başladı."Böyle davranman köpeğini geri getiremeyecek Drex."dedi.Drex'in yanına geldikten sonra durdu ve kollarını göğsünde birleştirdi."Pişmanlık sana bir fayda etmeyecek."
Drex içini kemik kumları ile doldurduğu kum torbasına vurmayı bıraktıktan sonra kadına doğru döndü."Bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemediğimi söylemiştim. Değil mi Morilda?Kapa artık çeneni."
Morilda içten içe güldü."Umalım ki Judas'a güzel bir ad koysun Elena. Şahsen sevgili köpeğine bu isim hiç te yakışmıyor."Morilda kollarını bozarak Drex'in omzuna dokundu."Judas."diye tekrarladı dudaklarını adama yaklaştırdıktan sonra.Nefesini Drex'in yüzüne verip adamın ter kokusunu içine çekti.Morilda normalde bu kokuyu sevmezdi ama konu Drex olduğunda her türlü şeyi kabul edebilirdi."Gerçekten iğrenç bir isim."diyerek kahkaha attıktan sonra geri çekildi ve Drex'ten uzaklaştı.
Drex, siyah şortunun ceplerine koyduğu ellerini çıkardı.Kimse Judas'a iğrenç diyemezdi.
Kadını bileğinden yakalayıp Morilda'yı kendine doğru çevirdi.Morilda'nin bedeni Drex'in yarı çıplak bedeni ile buluşunca Drex kadından uzaklaşmak için bir adım geri gitti.Drex,Morilda'nın gözlerinden bunun kadının hoşuna gittiğini anlayabilmişti."Bir daha Judas hakkında böyle konuşursan..."diyordu ki Morilda işaret parmağını Drex'in dudağına götürdü ve böylece adamın devam etmesini engelledi.
"Seni seviyorum Drex ama bana böyle davrandığın sürece kalbimi çok kırıyorsun."dedi Morilda dalga geçerek.Dudaklarını büzüdükten sonra parmağını adamın dudağından çekti ve Drex'in etrafında dönmeye başladı."Hala anlamıyor musun Drex? Güç önemli değil."Sırıttı."Bunları benden güçlü olmak için yaptığını biliyorum tabi ki. Benden nefret ettiğini de pekala biliyorum.Ama sırf benden güçlü olmak için kendini benden uzaklaştırmana gerek yok."Adama arkasından sarılıp çenesini Drex'in omzuna dayadı."Düşmanlar da çok iyi anlaşabilir."
Drex kadından rahatsız olsa da geri çekilmedi ve Morilda'nın diyeceği şeyleri bekledi.Morilda'nın kendisi için bir şeyler hissettiğini biliyordu ama Morilda ilk defa böyle garip davranıyordu.
Morilda, parmaklarını Drex'in sağ bileğinden başlayıp omzuna kadar çıkan dövmesinde gezdirdi.Adamın dövmesi gerçekten de güzeldi."Güçlü ve yakışıklısın.Kızların gözlerini alamayacağı bir vücuda sahipsin. Daha fazlasına ihtiyacın yok."Parmakları incelemeyi bitirdikten sonra topluklarını kaldırarak adamın kulağın doğru yükseldi."Sen kusursuz bir adamsın Drexanian."Morilda Drex'i kendisine çevirmek için adamın kolundan tuttu.
Drex tiksindiğini belli etmek için yüzünü buruşturdu.Morilda'dan kurtulup ondan uzaklaşırken Morilda yüksek sesle kahkaha attı."Ne o? Benden utanıyor musun yoksa Drex?"
Drex siyah deri koltuğun üzerine attığı havluyu alarak alnında biriken ter damlacıklarını sildi."Senden utanmıyorum Morilda."dedi havluyu katlayıp koşu bandının yanındaki kirlilik sepetine attıktan sonra."Senden rahatsız oluyorum. Davranışların bana hiç samimi gelmiyor Morilda. Sen sadece beni istiyorsun."Can alıcı noktaya geldiğinde Drex gözlerini kadının gözlerine sabitledi."Sen Elena'yı kıskanıyorsun.Hatta sen tüm İşaretsizleri kıskanıyorsun.Yaptığın saçma lanet bir yerden patlak verdi. Hatanı telafi edemiyorsun. Çünkü İşaretsiz'lerin önlenemez olduğunu biliyorsun."
"Kes sesini."diyerek Drex'in sözünü kesti Morilda."Bu dediklerinin hiçbiri umurumda değil ama sana olan sevgimi nasıl sorgularsın sen? Seni sadece istemiyorum Drex.Senin bana aşık olmanı istiyorum.Benim sana olduğum gibi."Morilda ciddileştikten sonra tehdit içeren tebessümlerinden birini yaptı.Ardından işaret parmağını Drex'e doğru tuttu."Bir daha sana olan sevgim hakkında böyle konuşursan sana verdiğim sözü unutur Elena'yı öldürürüm."Son cümleyi bastırarak söyledi ve Drex'in vereceği tepkiyi bekledi.
Drex koltuğun kenarına bıraktığı beyaz t-shirt'ünü giyip saçlarını düzenlerken"Bunu yapamazsın."dedi soğuk bir şekilde."Elena'ya zarar verirsen bir daha asla buraya gelemezsin."
Drex'in Kötü ruhlar cehennemi olarak adlandırılan adası Morilda'nın çok sık uğradığı yerlerden biriydi.Morilda diğer 3 bölge gibi burayı lanetlemek için elinden geleni yapsa da Drex ona engel olmayı başarmıştı. Kötü ruhlar cehennemi Parıltılar Cenneti olarak devam ediyordu hala. Ama çoğu kişi Parıltılar Cennetinin Kötü ruhlar cehennemine çevrildiğini düşünüyordu.
Bu iyiydi.Çünkü Drex,adasına kimsenin gelmesini istemiyordu.Böyle bir ismi alan adaya da birinin gelebileceğine ihtimal vermiyordu.Aslında Drex çoğu insanın bu adadan haberi olmadığını düşünüyordu.
Drex'in Parıltılar Cennetinin ortasına yaptırdığı sarayı birçok doğal güzelliğe ev sahipliği yapıyordu.Saray Drex'in en sevdiği renk olan beyaz taşlarla döşenmişti. Sarayın 4 kulesi vardı ve Drex, bu 4 kulede ailesinin hatıralarını saklıyordu. Kimsenin kulelere geçmesine izin vermiyordu. Gerçi Drex sarayda tek başına yaşadığı için bu sorun olmuyordu ama Cassandra ve Morilda arada sırada adamın sarayına uğradığı için Drex kendisini garantiye almak istiyordu.Bu yüzden ağabeyi ile birlikte kuleleri büyülemişti Drex.Büyü sadece Drex ve Drex'in ağabeyinin kuleye geçmesine izin veriyordu.
Sarayın bahçesi Drex için vazgeçilmezdi. Drex bahçesinde farklı türde çiçekler yetiştiriyordu ve onlara çocuğu gibi bakıyordu.
Çocuğu gibi bakıyordu...Bu cümle Drex için biraz garip kaçıyordu ama Drex çiçeklerini çok seviyordu.Biran için baba olduğunu düşündü. Ama Drex baba olamayacak kadar kötüydü.Aklındaki düşüncelerden kurtulmak için kafasını salladı.
Gerçek dünyaya döndüğünde Morilda'nın gözlerine baktı Drex. Kadının gri gözlerinden Morilda'nın aç olduğu anlaşılıyordu. Morilda Drex'e açtı.Drex bunu adı gibi biliyordu ama Morilda'ya istediğini vermeyecekti.
"Merak etme."dedi Morilda elleriyle albino sarısı rengindeki saçlarını tararken."O kız için tırnağımı bile oynatmam. Hem ben senin gibi katil değilim Drex.Zorda kalmadıkça kimseyi öldürmem."
Drex kendini koltuğa atıp iyice yayıldıktan sonra çenesini kaşımaya başladı."Ne yaptığım seni ilgilendirmez Morilda."Bir elini bacaklarına götürüp parmaklarıyla dizlerine vurarak ritim tutmaya başladı.
Morilda Drex'e doğru yaklaşıyordu ki Drex ritmi erken kesip eliyle kadına durmasını işaret etti."Bugünlük bu kadar yeter. Artık 4.bölgeye dönebilirsin. Mağlum,oynaman gereken bir Esmerelda rolü var."
Morilda bacaklarını iki yana açıp elleriyle kalçasından destek alırken gözlerini devirdi."Esmerelda olmanın canı cehenneme.Sen evet de her şeye bir son verelim Drex. Burada,birlikte yaşarız.Çocuklarımız olur ve onlarla oyunlar oynarız."Morilda boğazını temizledi."Yeter ki sadece evet de."
Morilda adamın gözlerine baktığında Drex'in gözlerinde umuda benzer bir şeyler aradı ama Drex düşüncesinde kararlıydı.
"Hayır."dedikten sonra sırtını yasladığı yastığı koltuğun kenarına dayadı Drex.Ayakkabılarını çıkartıp koltukta yan bir şekilde döndükten sonra kafasını yastığa verdi ve bacaklarını uzattı."Hayatımın sonuna kadar sana bağlı kalacağımı düşünmüyorsun değil mi?"T-shirt'ünü düzelttikten sonra ellerini göbeğinde birleştirdi ve gözlerini kapayarak derin bir nefes aldı."Artık sarayımı terk eder misin Morilda?"
Morilda topluklarını yere vurdu."Gidiyorum ama yarın yeniden geleceğim Drex.Gerçekleri görüp bana aşık olman için elimden geleni yapacağım."Morilda elbisesinin cebinden çıkardığı 3 taşı yere attı ve kırmızı bir sis bulutu ile Drex'in sarayından ayrıldı.
Drex gözlerini açıp dağılan sis bulutunu incelerken alt dudağını ısırdı.
Morilda son cümlesini söylerken çok geç kalmıştı.Çünkü Drex kalbini birine kaptırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞARETSİZ
FantasiaYıllar önce,Pasifik okyanusunun bilinmeyen köşelerinde başkanlığını Victor Morcam'ın yaptığı Morcam Adası kaynağı da kendisi gibi bilinmeyen bir nedenden dolayı 5 parçaya ayrılmıştı. Fazla bir can kaybı olmasa da insanlar bunu işledikleri günahların...