Bölüm 41: Acımasız Plan

4.7K 475 104
                                    

Ayak izlerini kumda bırakarak yürümeye devam ediyordu kız.Çıplak ayakları yumuşak kumla buluşurken dalgaların seslerine kulak vermeyi de ihmal etmiyordu.Şu an için her şey çok güzel görünüyordu.

Dikkatini dağıtmak için gözlerini kapatarak okyanusun tuzlu kokusunu içine çekti.Bu dünyadan ayrıldığında bunu kesinlikle özleyecekti.Ölümle karşılaşmak için henüz hazır değildi ama yapacağı bir şey yoktu.Ölmeden önce olan vaktini iyi bir şekilde değerlendirmeliydi.

Gözlerini açtıktan sonra onu takip eden adama doğru döndü.Adamın yüzünde olması gereken ciddiyet yoktu.Gülüyordu.Kız buna şaşırmıştı.

Adamın sıcak gülümsemesine tatlı bir tebessümle karşılık verdikten sonra kafasındaki tacı çıkardı ve adama el salladı.Adamın pembe dudakları yukarı doğru kıvrıldıktan sonra adam da ona el salladı.

Bölüm 41

Elena sürgülü tahta kapıyı açtıktan sonra sonsuzluk bahçesinden çıktı ve Aaron'ı takip etmeye başladı.Gördüğü şeylerin etkisi hâlâ devam ediyordu ama kendisini kaybetmemek için elinden geleni yapıyordu.

Elena dikkatini dağıtmak için Aaron'a baktı ve adamın ellerini cebine koyup ıslık çalarak ağaç evlere doğru yürüdüğünü gördü.Aaron'ın davranışları kıza çok yapmacık geliyordu ki Elena Aaron'ın takip edildiğini anladığını çok iyi biliyordu.Ne yapmaya çalışıyordu bu?

Elena içinden bu sorunun cevabını bulmaya çalışırken beklemediği bir anda adamın adını seslendi."Aaron?"Sesi ister istemez titremişti.İçinden kendisine lanet okurken adamın cevap vermesini bekledi.

Aaron kıza cevap vermek yerine omuz silkti ve yürümeye devam etti.

Elena adamın onu duymamış olabileceğini düşünerek"Aaron!"diye tekrarladı.Ama Aaron ona yine cevap vermedi.

Aaron tahta asansöre geldikten sonra asansöre binip makarayı çevirmeye başladı.

Şaka mı yapıyordu bu?"Lanet olsun Aaron.Beni duyabildiğini biliyorum."dedi Elena.Sesi bu sefer daha yüksek çıkmıştı ki Elena daha önce birine bu kadar yüksek sesle seslendiğini hatırlamıyordu.

Aaron, köprüye ulaştığında makarayı çevirmeyi bırakarak köprüye geçti ve yürümeye başladı.Gece yarısı eğlencesinde çocukların toplandığı tahta çıkıntıya gelince durdu.

Demek öyle dedi Elena içinden.Aaron'ın yanına ulaşmak için koşucu pozisyonu aldı.Güçlerini uyandırdıktan sonra ise kendisini serbest bıraktı ve havada yükseldikten sonra takla atarak Aaron'ın bulunduğu çıkıntıya iniş yaptı.

Kız derin bir nefes aldı ve"Ne yapmaya çalışıyorsun Aaron?"diye sordu.Az önce yaptığı şeyi ilk defa denemişti ve bu biraz da olsa hoşuna gitmişti.

Aaron gözlerini büyüterek karşısında dikilen kızı inceledi."Vay canına. Demek uçabiliyorsun."

"Aklının alamadığı daha birçok şeyi yapabiliyorum."dedi Elena.Meydan okuyan bir tavırla kollarını göğsünde birleştirdi."Mesela senin zihnini de okuyabiliyorum."

"Öyle mi?"diye sordu Aaron.Sırıtarak çenesini kaşıdı."Peki ne gördün bakalım zihnimde?"

Elena gözlerini devirdi."Sen ne gördüğümü gayet iyi biliyorsun Aaron."Kollarını bozarak adama doğru bir adım attı."Bana her şeyi açıklayacak mısın?Yoksa bunu zor yoldan mı deneyelim."Elena'nın gerginliği soğukkanlılığın önüne geçince Elena ellerini sıkarak yutkundu.

Aaron ellerini indirdikten sonra koyu yeşil gömleğini siyah pantolonunun içine soktu."Zor yolu severim.Denesene bakalım."Kemerini düzeltirken kıza baktı ve göz kırptı.

İŞARETSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin