Bölüm 29: Akrep Dövmesi

5K 522 39
                                    

Bölüm 29

Esmerelda ayağa kalktı ve uzunluk konusunda Elena'nın elbisesi ile yarışabilecek elbisesini toplayarak kalçasını çalışma masanın kenarına dayadı.''Elena. Sana başımdan geçen bir hikayeyi anlatayım.''dedikten sonra omuzlarını dikleştirerek öksürdü.''Bundan yıllar önce. Sanırım üzerinden yaklaşık 30 yıl geçti. Hayatımın sonuna kadar pişmanlık duyacağım bir şeyi yaptım...Babamı öldürdüm.''Elena'nın yüzündeki ifadeyi görebilmek için gözlerini kızın gözlerine sabitledi.''Aslında tam olarak öldürmedim. Öldürülmesinde yardımcı oldum diyelim.''

Elena taktığı kolyesini düzelttikten sonra Megan'ın topuz yaparken önlerden verdiği saçlarını yüzünün önünden çekti. ''Bunu bana neden anlatıyorsun?''diye sordu Esmerelda'nın bir tepki beklediğini gördüğünde.'' Vicdanını bunları paylaşarak mı rahatlatıyorsun?''Baba konusunda çok hassas olduğu için ani gerilim olarak adlandırdığı duygusu birden ortaya çıktı ve onu pençelerinin arasına aldı.

Esmerelda iki elini birbirine sürtüp kaşlarını çattı.''Özgüvenini beğendim. Ama sana şunu söylemeyi unutmuşlar tatlım: Benimle konuşurken saygılı olacaksın.''Son cümlesindeki baskıyı hissetmesi için cümleyi vurgulayarak söyledi.''Neyse...Kaldığım yerden devam edeyim.Mmm. Nerede kalmıştım? Hah. Bunu daha önce kimseye söylemedim ama annem genç bir kızken 4.bölgedeki yaratıklardan birisi ile birlikte olmuş.Böyle bir şeyi neden yapmış bilmiyorum ama birlikteliğin sonucunda da beni doğurmuş. Lafı uzatmadan söylemek istediğim şeye geçiyorum. Anlayacağınız ben tam olarak bir insan değilim.Bu yüzden birtakım güçlere sahiptim.''

Elena kollarını göğsünde birleştirerek kadının devam etmesini bekledi.

''Morilda, adaları lanetlediğinde annem ölümcül bir hastalığa yakalanmıştı ve ölüm onu pençelerinin arasına almıştı. Babamın yaratık olduğunu 4. Bölgeyi yaratıklar basmaya devam ederken öğrendim. Çok ironik değil mi?''

Elena'nın boynundaki tılsım titreşti ve Elena kendisini hiç olmadığı kadar güçlü hissetti.''Evet. Gerçekten ironik.''dedi babası tarafından terk edildiği aklına gelince. Elini sıkarak tırnaklarını avcunun içine geçirdi.''En azından sen babanın kim olduğunu öğrenmişsin. Peki babanı yaratık olduğu için mi öldürdün?''

Esmerelda kafasını hayır anlamında salladı.''Pek öyle denemez. Babamı öldürmeyi hiç düşünmemiştim.''Derin bir nefes aldı ve nefesi ciğerlerinde boş bir yer bulduğunda konuşmaya devam etti.''Lanet ortaya çıktıktan sonra çok geçmeden yaratıklar 4. Bölgedeki köyleri yok etmeye ve insanları öldürmeye başladı. Bildiğin gibi ben de haksızlığa gelemeyen biri olarak yaratıklara savaş açtım. Ve benimle birlikte savaşan arkadaşımın babamı öldürmesine izin verdim. Onunla ölmeden önce göz göze geldiğimizde daha önce yaşamadığım bir duyguyu hissettim. Acı. Daha önce bu duyguyu hiç tatmamıştım.''

''Babam öldürüldükten sonra ne yazık ki annem de vefat etti. Ve 2. Acımı da işte o zaman yaşadım. Annem ve babam öldüğü için artık hiçbir şeyin canımı acıtamayacağını düşünmeye başladım. Ve daha fazla yaratık öldürmeye başladım.Ta ki güçlerimi kaybedene kadar. Güçlerimi kaybettiğimde de daha önce yaşamadığım bir duyguyu yaşadım biliyor musun? Bu duygunun yanında diğer duygular bir hiç kalıyordu. Bu duygu...Nasıl anlatsam? Şöyle diyeyim: Bencillik, kibir, acı,öfke ve gücün birleşmesi ile oluşan bir duyguydu. Bu duygu Peri köyünü kurmama yardım eden duyguydu.''

Elena, bacaklarının titreştiğini hissetti.Bu heyecandan mı yoksa sinirden mi kaynaklanıyordu bilmiyordu ama titremenin biran önce geçmesini diliyordu.''Sonuç olarak?''dedi Esmerelda'nın ondan tekrar bir karşılık beklediğini gördüğünde.

İŞARETSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin