Bölüm 24
Asansör ulaşmak istedikleri yere geldiğinde hafif bir sarsıntı ile durdu. Logan, makarayı tuttuğu elini kafasına doğru götürüp saçlarını geriye yatırdı.''İşte geldik.'' Geldik mi?
Elena, duymak istediği bu kelimeyi duyduktan yaklaşık 1 saniye sonra kapattığı gözlerini tekrar açtı ve sağına ve soluna olmak üzere 2 tarafa ayrılan köprüyü gördü.''Sonunda.''dedi kısık bir şekilde. Daha fazla bu yolculuğu kaldırabileceğini düşünmüyordu çünkü. Hangi akılla bu asansöre binmişti ki?
Derin nefesler almaya devam ederken Logan, eliyle sağ tarafında kalan köprüyü gösterdi.''Şimdilik bu taraftan gitmemiz gerekiyor. Diğer köprü geniş ailelerin yaşadığı evlere açılıyor. Onları rahatsız etmek istemeyiz değil mi?''
Elena tahta basamaklarla oluşturulmuş ve halat iple bağlanmış köprüyü inceledikten sonra kafasını salladı.''Tamam.''dedikten sonra Judas ile birlikte Logan'ı takip etti. Köprü sallanmasa çok iyi olur. Ben neden Esmerelda'nın evinde kalmayı kabul etmedim ki? Eminim onun evi daha konforludur. Tanrım...Dikkatimi dağıtmam lazım.
Kendisiyle sohbet etmeye devam ederken dikkatini dağıtmak için her zaman yaptığı gibi bir şeyleri incelemeye karar verdi ve bu sefer Logan'ı gözüne kestirdi. Kendisinden yaklaşık 10 santim uzun olan Logan, geniş omuzlarıyla oldukça yapılı görünüyordu. Adam Elena'ya göre yaklaşık 25-26 yaşlarında olmalıydı ki Elena onunla ilk karşılaştığında Logan'ın daha büyük olduğunu düşünmüştü. Adamın üzerine giydiği siyah keten pantolon kaslı bacaklarını daha çok ön plana çıkarmış, giydiği bordo gömlek ona daha olgun bir görünüm katmıştı. Bu kadar yeterli.
Elena onu incelemeyi bitirdikten sonra bakışlarını aşağıda kalan peri köyüne çevirdi. Peri köyü her zamanki gibi mükemmeldi. Çocuklar artık evlerine dağılmaya başlamıştı ve köye derin bir sessizlik hakim olmuştu. Elena rahatsız edici sessizliği bozmak ümidiyle konuşmaya başlamak için öksürdü.''Tüm çocuklar dağıldığına göre sanırım herkesin uyku vakti geldi.'' Bu nasıl bir cümleydi?
Logan geriye dönmedi.''İnsanların belirli bir düzeni var ki peri köyü halkı uyku düzenine çok önem veriyor.''Ne kadar düzenli bir köy.
Elena köprünün iki korumalığından da tutarak dikkatli bir şekilde ilerlemeye devam etti.''Anladım.''Durdu.''Peki sen bu kurala uyuyor musun?''diye sordu.Neden bu kadar çok konuşmak istediğini bilmiyordu. Belki de Logan'dan aldığı enerji yüzünden içinde ona karşı bir sempati oluşmuştu.
Logan'ın elmacık kemikleri hareketlendi. Elena, arkasında olsa da onun gülümsediğini anlayabiliyordu. Komik bir soru mu sormuştu? Hayır dedi içinden. Sorduğu soru gayet normal bir soruydu.
''Pek söylenemez. Kardeşim ve ben kuralları fazla sevmeyiz.''diye cevap verdi Logan tekrar ciddileştikten sonra.
Elena'nın gözleri nedensiz yere büyüdü.''Kardeşin mi var?'' Neden bu kadar şaşırdığına anlam veremedi. Ne oluyordu ona böyle? Kendisini daha önce hiç bu kadar heyecanlı hissetmemişti. Peri köyüne geldiğinden beri daha doğrusu Logan ile karşılaştığından beri onda bir değişiklik vardı. Bunları düşünme.
Logan, köyün polenleri yüzünden rahatsız olan boğazını temizledi.''Evet. Bir kız kardeşim var. Megan. Onunla birlikte yaşıyorum.''
''Onunla birlikte mi yaşıyorsun?''Elena, Logan'ın sorusunun cevabını beklemediğini anlamasını umdu.
Logan karşı tarafa geçtikten sonra Elena'ya doğru dönüp gömleğinin kollarını düzeltti. Anlaşılan Elena'nın cevap beklemediğini anlamamıştı.''Annem ve babam biz küçükken öldüler. Daha doğrusu peri köyünü basan yaratıklar tarafından öldürüldüler. Bu yüzden de ailemizden geriye sadece ben ve kardeşim kaldık.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞARETSİZ
FantasiaYıllar önce,Pasifik okyanusunun bilinmeyen köşelerinde başkanlığını Victor Morcam'ın yaptığı Morcam Adası kaynağı da kendisi gibi bilinmeyen bir nedenden dolayı 5 parçaya ayrılmıştı. Fazla bir can kaybı olmasa da insanlar bunu işledikleri günahların...