Geçmişle Sözleşme 2

3.3K 240 98
                                    

Multimedia: Lucas Morcam

Özel Bölüm 2

Ona seslenen kişi Bayan Henderson'ın büyük oğlu Jordan Henderson'dı.

Elena hızlı bir şekilde arkasına döndükten sonra Jordan ile göz göze geldi ve"Jordan?"dedi adamı taklit ederek.Jordan'ın şık görüntüsü dikkatini çekse de gözlerini adamın mavi gözlerine sabit tutmayı başarabildi.

Jordan olması gerekenden 5 santim uzun olan çizgili kıravatını düzelttikten sonra Elena'nın yanına geldi."Senin burada ne işin var?"diye sordu kıza karşılıklı incelemesini bitirdikten sonra.

Elena kaşlarını çattı."Burada çalıştığım için olabilir mi Jordan?"

"Öyle demek istemedim."Jordan gözlerini kıstı ve"Bu saatte seni burada beklemiyordum."diye cümlesini düzeltti.

Elena nefesini ağzından verirken oluşan gri bulut kümesini izledi."Annen Benjamin'in hasta olduğunu söyledi.Bu yüzden de dükkanı bugünlük benim kapatmamı istedi. "Elena,Jordan'ın kısa saçlarının adama olduğundan daha sert bir görünüm kattığını fark etti.Adamın ne için süslendiğini bilmiyordu ama gariptir ki bunu hiç te merak etmiyordu.

Jordan aklına bir şey gelmiş gibi yüzünü ekşitti."Evet."dedikten sonra ellerini cebine götürdü."Ben'in hasta olduğunu unutmuşum.Neyse,sen nereye gidiyorsun?"

Elena cam kapıdan dükkana yeniden baktı.Işıklar konusunda çok dikkatsizdi.Kendi evinde kullandığı gaz lambalarından sonra böyle bir şeye geçmek bazen unutkanlığa neden oluyordu.Jordan'ın bir cevap beklediğini gördüğünde."Evime gidiyorum."diye cevap verdi Elena.Dalgaların kıyıya vurma sesi kulaklarını doldururken"Sonra görüşürüz."diye ekledi konuşmasına.Burada çok fazla vakit kaybetmişti.Biran önce evine gidip dinlenmek istiyordu.

Jordan ellerini cebinden çıkartarak kıza yetişti."Bekle,Elena!Sana eşlik etsem sorun olur mu?Bu saatlerde dışarısı biraz tehlikeli oluyor.Başına bir şey gelmesini istemiyorum."

Elena omuz silkti."Tamam.Sorun olmaz."

Jordan kafasını salladıktan sonra Elena ile birlikte yürümeye başladı."İtiraf etmeliyim ki annemin teklifini kabul etmen beni çok şaşırttı Elena."

Elena gözlerini devirdi.Bazı insanların konuşmak için neden bu kadar hevesli olduğuna anlam veremiyordu.Konuşmak onlara sanki zorunlu bir aktiviteymiş gibi geliyordu ve insanlar genellikle dolaylı yoldan da olsa anlamı aynı yere çıkan cümleleri tercih ediyordu.Sessizliği tercih edip yoluna devam etmek te bir seçenekti ve öğüt vermek dışında aynı şeyi tekrarlamak cahil insanların hobisiydi.Ama hal böyle ki çoğu insan boş konuşmaktan başka bir şey yapmıyordu.

Kız cevap vermeyince konuyu değiştirmek için başka şeyler aradı Jordan.Aklına bir şey gelince gözleri parladı."Bu gece Lucas Morcam, evinde doğum günü partisi veriyor."dedi alt dudağını dişledikten sonra." Sen de gelmek ister misin?Benimle birlikte gelirsen davetiye işi sorun olmaz."

Elena Jordan'ın neden böyle süslendiğini anlayınca kafasını iki yana salladı."Hayır."dedi sol kolunu kaşırken."Öyle şeyler bana göre değil."Gerçekten de öyleydi.

"Sana göre değil mi? 18 yaşındasın Elena. Senin de biraz eğlenmeye hakkın var."Jordan ani çıkışını fark edince hatasını telafi etmek için sesini alçalttı."Yoksa ailen mi izin vermiyor?"

Elena derin bir nefes aldı."Ailem yok."dedi hiç düşünmeden.Bu konu hakkında fazla konuşmak istemediği için Jordan'ın konuyu kapatmasını diledi.

İŞARETSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin