coach - {4}

3.8K 155 13
                                    

|| čtyři // nenávist & láska ||

Pohled Alice:

„Díky za vodu, Alice, ale co tu děláš? Mamka říkala, že jsi v práci?" zeptal se Roland a pořádně se napil.

Byla to trapná situace, nechtěla jsem moc mluvit, protože Niallova přítelkyně byla tady. Propalovala mě pohledem, ale já se snažila nevšímat si jí. Ta holka mě asi vážně nenáviděla.

„Přišla jsem se podívat na tvoji hru. Ale koukám, že jste ještě neskončili, takže zase půjdu, a prosím, neříkej mamce o tom, že nejsem v práci!" prosila jsem ho s rukou na jeho rameni.

Setřásl moji ruku dolů a pohlédl na mě. „Jasně, ale jen, pokud mi něco koupíš!" vykřikl a usmál se.

Ušklíbla jsem se. „Vždyť ani nevíš, kam jdu!"

„To je jedno, ať jdeš kamkoli, tak mi tam něco kup, jo?" znělo to spíš jako příkaz, než otázka.

„Fajn."

Usmál se, a vtom se ozvalo písknutí - přestávka skončila.

Brácha odběhl pryč se svým týmem a já tu zůstala sama s Niallem a jeho přítelkyní. Zayn a Alexis na mě čekali v autě, kde jsem měla už před pár minutami být.

„Nemysli si, že jsem na tebe zapomněla." Otočila jsem se a viděla tu samou protivnou holku, jako v práci. Koukala na mě vražedným pohledem.

„Natalie, prosím, nezačínej zase," otočil si ji Niall zase k sobě, aby mu viděla do obličeje. „Postarám se o to potom, jo?" koukl se jí do očí a mnou projela zvláštní vlna žárlivosti - to se mi nestávalo moc často, a hlavně to nebylo správné.

Trapně jsem tu stála a chtěla jsem konečně něco říct, ale napadlo mě jen něco, co jsem říct nemohla.

Co jsem měla říct?''Oh Nialle, je to přece chyba tvojí přítelkyně, že se chová jako kráva.'' ne, tohle jsem říct nemohla.

Naštěstí ale Niall řekl něco dřív, než jsem svá ústa vůbec dokázala otevřít.

„Jsem rád, že jsi přišla - kvůli tvému bráchovi. Určitě mu to pomohlo ve hře," usmál se trochu zkřiveným úsměvem.

Jo jasně, jenže on nevěděl, že jsem přišla jen kvůli němu, ne kvůli bráchovi.

„Jo, ale už odcházím," naklonila jsem se trochu blíž a pak mu pošeptala: „Děkuju, že jsi ji zastavil. Asi by to nedopadlo dobře, kdybys to neudělal." A odešla jsem.

Alexis už seděla na místě řidiče a Zayn seděl vzadu na zadním sedadle. Čekala jsem, že bude flirtovat s Alexis, jelikož mi přišlo, že on flirtoval snad s každým, koho potkal.

Včetně se mnou.

„Pardon, že jste museli čekat, trvalo mi to dlouho?" rychle jsem se zeptala, když jsem si sedla dopředu vedle Alexis.

„Ne."

„Jo."

Házela jsem pohledy z jednoho na druhého a pak se připoutala. „Tak dobře? Neřešte, pojďme na tu zmrzlinu!"

„Jaké to je chodit s někým, kdo už holku má?" zabručel Zayn ze zadního sedadla.

Alexis se trochu zahihňala a já prudce otočila na Zayna hlavu. „Co prosím?" zakašlala jsem se při jeho slovech.

Na jeho obličeji se objevil úšklebek a pak se začal koukat z okýnka. „Slyšíš dobře, jaký to je chodit s trenérem, když má přítelkyni? Myslím, že jeho přítelkyně tě nesnáší už tak dost, tak proč se jí snažíš naštvat ještě víc?"

coach // niall horan [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat