coach - {20}

2K 101 1
                                    

|| dvacet // ex oh ex oh ||

Pohled Alice:

„Máte zlomenou pravou nohu, vaše levá ruka je pohmožděná a máme podezření na menší prasklinu na lebce, ale to se brzo zahojí," informoval mě doktor.

Trochu mě znervózňovalo, že můj doktor byl mladý kluk. Dost mě znervózňoval i ten fakt, že mě možná viděl nahou, když mě ošetřovali a převlékali do těch nemocničních hadrů.

„Oh, dobře," nejistě jsem mu odpověděla.

Co bych jako měla říct doktorovi po tom, co mi řekne, že nemůžu chodit, nebo se hýbat? Na to mu můžu odpovědět jen tou nejtrapnější odpovědí.

„Také jste ztratila spoustu krve, ale to opravdu není problém, protože dostáváte transfuzi," vysvětlil mi.

Hodila jsem po něm zmatený pohled, jakmile řekl slovo ''transfuze''. Věděla jsem, že to znamená, že někdo, kdo má stejnou krevní skupinu, vám daruje krev, ale ten problém byl... kdo mi ji daroval a jak ho/ji našli tak rychle?

„Promiňte, že se ptám, ale kdo mi tu krev daroval?" zeptala jsem se zvědavě.

Doktor se na mě podíval a potom sklopil pohled dolů do desek, které měl v rukou. „Ehm, nemusíte se ničeho bát, je to člen rodiny."

Jediný člen rodiny, který měl stejnou krevní skupinu, byl Liam.

Ne, on tu nemůže být.

To je nemožné.

„Váš bratranec, Liam Payne, a vy máte stejnou krevní skupinu, kterou je AB. Nemusíte se ničeho bát, ne? Teď když to víte."

„Uh, ne, to je v pohodě. Já jen, on bydlí v Londýně, teď tu není, ne?" předpokládala jsem.

Po chvíli jsem ale začala litovat, že jsem se vůbec ptala, protože přece nedává smysl, že by mi daroval krev až z Londýna - nebo by to šlo?

„Přijel před pár hodinami, když jste spala," řekl zahleděný do papírů.

Liam je tady.

Bože, vážně ho chci vidět.

Pohled Harryho:

„Harry?! Co tady děláš, kámo?" ozval se Zaynův hlas čekárnou, což způsobilo, že se pár lidí otočilo směrem k němu.

Upřímně jsem neměl ani tušení, že Alice nebo Niall byli v nemocnici. Alice nechodila do práce a její přátelé byli hrozně vyděšení, co se s ní stalo.

„Právě jsem se to dozvěděl, proč jsi mi nezavolal?" vydechl jsem.

Než mi Zayn mohl odpovědět, objevil se vedle nás z ničeho nic Alicin starší bratranec. „Uh, Liame? Alice říkala, že si odjel zpět do Londýna!" řekl jsem a málem mi vypadly oči z důlků.

Tmavé kruhy pod jeho očima a jeho rozčepýřené vlasy mi napovídaly, že situace asi nebyla úplně růžová a že Alice na tom asi nebyla úplně nejlíp.

„Slyšel jsem o svojí sestřenici. Musel jsem jít darovat nějakou krev," skousl si ret.

Zkřivil jsem obočí a zabloudil pohledem k Zaynovi. „Wow, to je na tom tak zle? Ztratila hodně krve?!" vyptával jsem se rychle, ale oba dva jen pokrčili rameny.

„Ne tolik jako Niall. Moc o něm nevíme, víme jen, že oba dva ztratili spoustu krve," vysvětlil Liam stručně.

Cítil jsem, jak mnou projela zlost i smutek najednou.

coach // niall horan [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat